Foto bij I fell for you ~180~

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Assietje

    Ik wil weten hoe die duels gaan lopen!!! Alsjeblieft!! Tell me!!

    Ergens heb ik het gevoel dat er helemaal niks gaat gebeuren tijdens het duel, of dat Sev heeeel erg verwond raakt...
    Dan wordt Jess natuurlijk erg boosjes op Dombledore en is ze ook weer heeeeel verdrietig op Sev en ja, wat gaat ze dan doen, wanneer Sev voor de eerste keer weer bij komt?? Inderdaad, een kusje geven!! Dat moet gewoon wel. Het kan haast niet anders... Of anders moet ze hem mond op mond beademing gaan geven??

    Ow nee wacht!! Ik weet iets veel beters!! Jess die wordt bewusteloos en dan móet Sev haar wel mond op mond beademing gaan geven. Of anders is Jess er straks niet meer óf ze krijgt mond op mond beademing van Lockhart. Dat zou Sev echt nooit niet laten gebeuren denk ik. Wiehie...(doeg)

    9 jaar geleden
  • Rhovaneth

    Ja precies. Yess veel hoofdstukken!! En Dumbledore is echt geniaal! Leuk hoofdstuk, snel verder!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen