Toen we op me kamer zaten vroeg Diana aan me. Diana: hé Kelsey waar zit je toch met je hoofd. Kelsey: nou gewoon hier. Diana: nee echt niet er liepen vermiddag leuke jongens langs en je nam niet eens de moeite om te kijken. Kelsey: moet dat dan? Diana: nee maar normaal kijk je altijd en als ze best leuk zijn spreek je ze nog aan ook. Kelsey: ja sorry ik zit er inderdaad niet helemaal bij. Diana: heeft het met die ene kus op je wang van Samuel te maken? Kelsey: uhmm nee ik vind Samuel niet echt leuk. Hij doet veels te stoer over dingen. Diana: wie of wat is het dan. Kelsey: uuuhhh ja. Diana: is het Jai Kelsey: nee. Diana: Dioni, Kaj, Cassius? Kelsey: nee, ja, nee. Diana: oooooo het is Kaj! Kelsey: ja! Diana: maar wat is er dan met hem? Kelsey: hij is best wel leuk maar heel erg stil. Diana: hij is normaal toch zo aanwezig? Kelsey: ja dat dacht ik ook maar gister en vermorgen zei die niks alleen als we het aan hem vroegen enzo. Diana: misschien is die wel verlegen dat was Cassius in het begin ook. Kelsey: ja oke dat is waar maar Cassius is meestal wel verlegen hé. En als je die verhalen soms hoort dan lijkt Kaj nu niet echt op die Kaj van de verhalen. Diana: misschien moet je het aan hem vragen. Kelsey: ja dag ben je gek ofzo. Diana: ja ik ga met jou om haha. Kelsey: dat slat nergens op haha.

We gingen de film alles is familie kijken. We waren allebei fan van Gers Pardoel en die zit er een stukje in en hij zingt de titel song. We wilde allebei wel weer snel naar Gers toe maar het kan elke keer niet. We zijn voor het laatst in december naar hem toe geweest en hebben toen een foto met hem gemaakt gelukkig haha. We waren zo blij en hij volgt ons ook allebei op twitter. Tussen de film door voelde ik me mobiel wel trillen maar had geen zin om te kijken. Na de film zetten ik de laptop aan dat is wat makkelijker met twitter enzo. Ik tweten @kelseyhartjeee: net met @Happy4JB alles is familie gekeken met onze held @gerspardoel er in. Diana retweete het. Ik kreeg daarna gelijk een melding binnen. @gerspardoel: @kelseyhartjeee @Happy4JB leuk is die film hé ik heb hem zelf ook al gezien. Haha we sprongen door me kamer heen we waren gewoon even te blij. @kelseyhartjeee: @gerspardoel @Happy4JB ja het is zeker een leuke film niet alleen omdat jij er ook in zit haha. En we kregen weer een tweet terug van Gers. @gerspardoel: @kelseyhartjeee @Happy4JB ja hé, wanneer komen jullie weer een keer naar een optreden?. Toen die dat vroeg waren we al helemaal extreem blij. @kelseyhartjeee: @gerspardoel @Happy4JB we willen elke keer wel maar dan is het of te ver of we kunnen dan toch niet. @gerspardoel: @kelseyhartjeee @Happy4JB oooo dat is wel een beetje jammer wat doen jullie morgen?. @kelseyhartjeee: @gerspardoel @Happy4JB morgen zijn wij in Hilversum gaan paar jongens uit zwaaien. @gerspardoel: @kelseyhartjeee @Happy4JB oke gezellig wacht ik dm je wel ik volg je toch!. Oke wtf Gers Pardoel gaat mij gewoon nu even dm!! We wachten op de dm van Gers ondertussen keken we even of de jongens nog wat getweet hadden.

En ik zat ook nog steeds te wachten op een appje van Kaj maar dat gaat niet gebeuren. Diana zei in eens dat Kaj wat had getweet dus we gingen snel kijken. @KAJVANDERVOORT : I think I'm in love. Diana en ik keken elkaar en dachten echt nee wtf en op wie dan. Diana dacht gelijk aan mij. Maar ik zei nee dat is toch niet zo. Ik zag in eens dat ik een dm had en die was zowiezo van Gers. Als 1 van de jongens me wil spreken dan kunnen ze me namelijk gewoon appen. En ja hoor hij was van Gers. Gers: hooiiiii. Kelsey: hoooiiiiiii. Gers: wie gaan jullie morgen uitzwaaien? Kelsey: vrienden van mij. Gers: en wat gaan ze doen dan? Kelsey: ze gaan op boot camp van x factor. Gers: oooo dat is erg leuk. Kelsey: ja dat is het zeker. Gers: hoe heten ze? Kelsey: b-brave, Cassius, Kaj, Jai, Samuel en Dioni. Gers: oke leuk, ik ben morgen ook even in Hilversum! Kelsey: oke super leuk, wat ga je daar doen dan als ik vragen mag. Gers: tuurlijk mag je dat vragen. Ik moet nog voor iets oefenen en ga jullie ontmoeten! Kelsey: oke leuk, en ons ontmoeten? Gers: ja gezellig een drankje doen ofzo of willen jullie dat niet? Kelsey: ja tuurlijk willen Diana en ik dat wel! Gers: oke mooi en gezellig. Hoe laat zijn jullie der? Kelsey: wij zijn der ongeveer rond 13:30 dan hebben we met de jongens afgesproken en ze moeten om 15:00 bij de studio zijn. Gers: oke dan zorg ik dat ik er rond 15:00 uur ook ongeveer ben. Is dat goed? Kelsey: ja is goed, uuuhhhmmmm nog 1 vraag mogen we het op twitter zetten? Gers: ja tuurlijk. Kelsey: oke thanks, dan zien we je morgen Xxx. Gers: tot morgen Xxx.

Oke we besefte dat we morgen wat met de jongens gaan drinken ze uit gaan zwaaien en daarna nog wat gaan drinken met Gers Pardoel!!!. Diana en ik gingen gelijk allebei wat tweten. @kelseyhartje: oke morgen wordt een vet leuke dag, met @Happy4JB eerst naar Hilversum wat drinken met de jongens dan ze uitzwaaien en daarna nog wat drinken met @gerspardoel. Het was al best laat maar we konden gewoon nog niet slapen. Ik kreeg een appje van Samuel. Samuel: heeee babe. Kelsey: hooooiiiiii Samuel. Samuel: ik mis je! Kelsey: aaaahhhhh. Samuel: maar ik zag dat je morgen met Gers Pardoel af heb gesproken. Kelsey: ja klopt na dat we jullie hebben uit gezwaaid. Samuel: oke leuk. Kelsey: ja inderdaad. Samuel: ik zie je morgen Xxxxxx. Kelsey: tot morgen X. Ik zei tegen Diana dat Samuel me had geappt. Diana: en Kaj dan? Kelsey: nee die niet maar gebeurt denk ik toch niet. Diana: app jij hem dan? Kelsey: nee joh. Diana: jawel doe het gewoon. Kelsey: nee echt niet. En voor dat ik het wist had Diana mijn telefoon al. Kelsey: nee Diana app hem nou niet ik zie ze morgen nog. Diana: ja en daarna zie je ze ook nog zo vaak dus boeie. Kelsey: Diana het boeit heel veel je hebt die tweet toch gelezen misschien vind die mij wel helemaal niet leuk. Maar niks kon Diana schelen en ze had Kaj al geappt.

Kelsey: hooooiiiiii Kaj x. Het verbaasde me hij appte gelijk terug. Kaj: hooooiiiii Kelsey x. Kelsey: Diana hij appt me gelijk terug wat moet ik zegen. Diana vraag hoe het met hem gaat dan. Ik appte Kaj weer. Kelsey: alles goed? Kaj: ja hoor met jou? Kelsey: ja ook best. Kaj: oke mooi ik zag op twitter dat jullie morgen met Gers Pardoel hebben afgesproken. Kelsey: ja na dat we jullie hebben uit gezwaaid. Kaj: nee oke dan is het goed :$. Kelsey: oke haha :$. Kaj: Ik ga zo slapen hoor. Kelsey: ja ik en Diana denk ik ook ben best wel moe en morgen weer een beetje vroeg op. Kaj: ja daarom en denk dat boot camp dikke chaos wordt. Kelsey: haha is wel lachen, maar trouwens hoezo was je gister en vandaag zo rustig. Kaj: weet niet. Kelsey: ja want Cassius vertelt wel eens wat en in die verhalen ben je druk dus vond het best raar. Kaj: oooo ja kan wel maar Samuel trok een beetje alle aandacht. Kelsey: ja dat wel maar daar moet je je niks van aantrekken en gewoon je zelf zijn. Kaj: nee maar ja kon er niks aan doen. Ik had je ook best naar het station willen brengen. Kelsey: had jij dat dan gedaan. Kaj: hoezo je vindt Samuel toch leuk? Kelsey: WAT? Uuuuhhhh nee Ik vind Samuel niet leuk. Kaj: oooo dat dacht ik. Kelsey: heee wacht eens nu snap ik waarom Cassius aan mij vroeg of Samuel iets had gedaan ofzo. Kaj: uuhhhh wat dan? Kelsey: Kaj eerlijk die gene die je leuk vind ben ik dat? Kaj: uuhhhh eerlijk? Kelsey: ja eerlijk Kaj. Kaj: ja:$, maar ik dacht dat je Samuel leuk vond en ik ken je nog amper. Kelsey: ja dat is waar maar hoezo dacht je dat dan? Kaj: nou je zat de heletijd met hem hij had ook in eens je nummer enzo. Kelsey: ja maar niet alleen Samuel ook Alessandro had mij nummer hoor. Kaj: ja oke maar aan Samuel zie je het wel. Kelsey: ja dat dacht ik zelf ook al maar. Kaj: wat is er? Kelsey: uuhhh hoe zeg ik dat. Kaj: vind je 1 van de andere jongens leuk dan. Kelsey: nee dat wil ik juist vertelen ik vind jou wel een beetje leuk. Kaj: een beetje? Kelsey: ja ik ken je nog niet goed heb je pas 1 keer gezien. Kaj: ja oke dat is waar. Kelsey: oooo trouwens Samuel heeft me op het station wel een kus op me wang gegeven en hij had me geappt maar wil je dat tegen niemand zeggen. Kaj: ooooo ja dat is Samuel. maar ik zeg het tegen niemand. Kelsey: dankje Kaj je bent een schat. Maar ik ga nu slapen ben moe. Kaj: is goed slaap lekker en tot morgen Xxx. Kelsey: dankje wel en jij ook tot morgen Xxx.

Ik lied Diana het hele gesprek lezen en ze was super blij. Diana: zie je nou wel ik zei toch dat je hem moest appen. Kelsey: ja Diana dit keer had je toevallig gelijk. Diana: ik heb altijd gelijk. Kelsey: uuhhhhh. Diana: bijna altijd dan. We moesten lachen zeiden elkaar welterusten en we gingen slapen. We hadden zin in morgen drankje doen met de jongens ze uit zwaaien en daarna nog met Gers een drankje doen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen