Ik werd wakker en keek om me heen de jongens waren al wakker gelukkig pas een kwartiertje ofzo. Het was 11:00 uur. Ik keek op mijn mobiel en ik had een appje gehad van me beste vriendin Diana. Diana: heee schattie ben je alweer thuis? zullen we wat leuks gaan doen vandaag en misschien bij elkaar blijven slapen? ik hoor het wel Xxx. Ik stuurde der een berichtje terug. Kelsey: hooiiii mopp, nee ik ben nog niet thuis ben nog bij Cassius ik bleef nog een nachtje slapen, maar is goed hoor lijkt me erg gezellig weer! Jai: Kelsey ga je nog wat doen vandaag. Kelsey: ja ik heb net afgesproken met me beste vriendin vandaag en voor morgen. Samuel: dus je komt ons morgen niet uitzwaaien. Kelsey: wil je dat zo graag dan? Dioni: haha tuurlijk wilt Samuel dat. Samuel: hé Dioni doe is normaal zeg. Alessandro: wat Samuel het is wel altijd zo met jou. Kelsey: Omg stop haha, ik ben morgen met me beste vriendin als jullie het niet erg vinden kan ze dan mee anders kom ik ook niet. Samuel: ja tuurlijk gezellig. Jai: ja en dan komen jullie gewoon uurtje eerder kunnen we nog wat drinken met ze alle. Kelsey: Kaj Cassius vinden jullie het ook goed want ik hoor jullie er niet over. Kaj: ja joh is gezellig. Cassius: ja hoezo moet ik dat erg vinden. Kelsey: haha zou ik niet weten hoe laat moeten we waar zijn dan morgen? Dioni: wij moeten om 15:00 bij studio zijn. Jai: ja ik denk dat wij der al rond 13:00 zijn. Kaj: komen jullie dan rond 13:30? Kelsey: ja is goed spreken we dan op het station af? Samuel: ja dat is helemaal goed. Cassius: hoe laat ga je zo dan naar huis? Samuel: hoezo wil je der weg hebben ofzo? Cassius: nee maar ze heeft toch ook met der vriendin afgesproken? Kelsey: nee je hebt gelijk Cas ik ga denk rond 13:00 naar huis, kan je me dan naar station brengen. Samuel: natuurlijk kan ik dat. Kaj: Samuel volgens mij had ze het niet tegen jou maar tegen Cassius. Kelsey: ja klopt Samuel ik had het tegen Cassius, dankje wel Kaj. Kaj: graag gedaan hoor.

Een uurtje verder 12:00. We hadden al gegeten en gedoucht enzo. Ik kreeg weer een appje van Diana. Diana: oke hoe laat kom je naar huis dan? Kelsey: ik ga denk rond 13:00 hier weg hoe laat zullen we afspreken. Diana: zullen we anders rond 14:00 afspreken? Als je dat red. Kelsey: ik denk het wel ben toch al helemaal klaar ik ga even kijken hoe laat de trein gaat. Diana: oke is goed. Kelsey: De trein gaat 12:50 en het is al 12:30. Diana: oke moet je dan niet zo meteen weg. Kelsey: ja over 10 minuten ga ik denk ik wel weg. Diana: oke is het wel gezellig daar? Kelsey: ja ik ben niet alleen met Cassius maar ook met de andere jongens en ook Alessandro. Diana: oke nice. Kelsey: ja maar ik heb het gevoel dat die Samuel mij leuk vind. Diana: hoezo dan? Kelsey: ja de hele tijd fleurten enzo, de straks zei ik tegen Cassius kan je me dan zo weg brengen zei Samuel ja dat kan ik. Diana: Omg haha maar ik ga nu alles doen en dan zie ik je zo Xxx. Kelsey: Ja ik ga nu richting station zie ja straks mopp.

12:40 uur
Kelsey: hé waar is Cassius. Kaj: die ging net douchen dat zei die. Kelsey: ooo ik zat net iets te diep in me telefoon. Jai: ja dat merkte we haha met wie zat je te praten dan. Kelsey: ik zat met Diana te praten. Dioni: maar hoezo heb je Cassius nodig dan. Kelsey: mijn trein gaat over 8 minuten. Samuel: ik kan je wel brengen. Alessandro: ja joh tuurlijk Samuel. Samuel: ja wat het kan nu toch ook niet anders. Kelsey: als je dat wil doen graag anders moet ik een half uur wachten en ben ik niet om twee uur bij Diana. Samuel: nou oke kom dan ik pak Cassius fiets alvast. Ik zei alle jongens gedag en tot morgen. Ik had al me spullen zwaaide nog 1 keer en liep de deur uit. Daar stond Samuel al te wachten. Samuel: spring maar achter op bij mij. ik moest lachen en hij ging verder zingen.

Bij het station…. Ik was nog op tijd. Nog 2 minuten voordat de trein kwam. Samuel bleef nog even wachten. De trein kwam er aan. Ik gaaf Samuel een knuffel en zei tot morgen en we appen wel ofzo. Samuel gaaf me een kus op me wang en zei tot morgen en appen inderdaad wel. Ik voelde me hoofd rood worden en stapte snel de trein in ik ging zitten en zwaaide nog naar Samuel. Ik keek op mijn telefoon en had een bericht van Cassius. Cassius: Sorry dat ik je niet weg kon brengen. Kelsey: Het maakt niks uit Samuel heeft me nu weg gebracht. Cassius: Ja ik hoorde het hij heeft toch niks gedaan ofzo hé. Kelsey: Nee hoezo dan? Cassius: Nee, gewoon beter anders had ik hem even wat gedaan. Kelsey: Haha. Cassius: Veel plezier met Diana vandaag en tot morgen Xxx. Kelsey: Dankje schat, tot morgen Love Xxx. Aaahhhh Cassius is echt zo lief voor me soms gewoon te lief. Ik had een paar nieuwe interacties op twitter binnen gekregen. Ik scrolde helemaal naar beneden. Een tweet van Diana. @happy4JB: Nu alles doen en zo meteen eindelijk weer met beste vriendin @kelseyhartjeee. Ik retweete het en stuurde terug. @kelseyhartjeee: @happy4JB ja gelukkig wel heb er zin in. Daarna had ik een tweet van Samuel zag ik. @SamuelYPL: net snel @kelseyhartjeee naar het station gebracht. Deze tweet retweete ik ook weer en stuurde hem terug. @kelseyhartjeee: @SamuelYPL nog heel erg bedankt x. Er kwamen wat reacties op de tweet van Samuel. De ene vroeg is dat je vrienden of wie is dat. Ik ga der ook naar niet op reageren helemaal geen zin in. En kost me veels te veel tijd. Ik was al bij Utrecht centraal snel de andere trein en nog maar 5 minuutjes. Laatste stukje naar huis lopen.

Ik appte Diana. Kelsey: Ik ben bijna thuis laatste stukje nog lopen. Diana: Oke is goed. Kelsey: wat gaan we eigenlijk doen haha. Diana: geen idee, maar kan ik wel blijven slapen vanavond?. Kelsey: Tuurlijk kan dat haha. Diana: oke mooi. Kelsey: Zou ik zo op de scooter na je toe komen? Diana: ja is goed, gaan we dan naar het winkel centrum toe? Kelsey: ja is goed. Diana: je kan ook nu al komen. Kelsey: ik ben net thuis ga even me spullen opruimen en dan kom ik er aan. Diana: oke is goed ik zie je zo Xxx. Kelsey: is goed mopp Xxx.

Thuis aangekomen ruimde snel al me spullen op want dan kan ik eerder naar Diana toe. Ik naam wat extra geld mee want dan kon ik nog wat kopen voor de jongen. Ik liep nog snel naar de zolder toe want daar waren me ouders. Kelsey: hoooiiiii ma en pa, ik ga zo weer heb met Diana afgesproken. Papa: hahaha dat werd is weer tijd dat jullie gingen afspreken. Kelsey: naja pa ik kan er ook niks aan doen dat ik het zo druk heb gehad. Papa: nee oke dat is waar. Kelsey: dankje wel pa maar mag Diana ook blijven slapen vanavond??. Mama: ja tuurlijk mag dat. Ik wist dat ik het eigenlijk niet hoef te vragen omdat Diana me beste vriendin is maar toch vraag ik het altijd maar even. Kelsey: dankje wel ma. Mama: zijn de jongens eigenlijk door? Kelsey: ja en ze gaan morgen naar boot camp. Mama: maar moet je ze dan niet uitzwaaien?. Kelsey: jawel en dat gaan Diana en ik ook doen morgen. Papa: oke dat is mooi hier heb je wat geld dan kan je wat leuks voor ze kopen. Kelsey: dankje wel pa. ik gaaf me ouders een kus en ging naar beneden. Ik pakte me scootersleutels uit de la riep me ouders gedag pakt me scooter en red naar Diana.

Bij Diana voor de door toeterde ik. Ze kwam naar buiten en zei der ouders gedag. Ze kwam naar me toe lopen en gaaf me een knuffel. Diana:Ik ben zo blij dat we weer wat kunnen gaan doen samen. Kelsey: Ja ik ook, maar ik kon er ook niks aan doen. Diana: Nee weet ik je had dansen en voetbal natuurlijk ook. Kelsey: Ja inderdaad en naar school kon ik ook niet veel. Diana: nee maar ja, en je hoefde vandaag gelukkig ook niet te voetballen. Kelsey: nee gelukkig misschien kunnen we wel zo meteen even gaan kijken? Als je dat niet erg vind natuurlijk. Diana: nee joh juist leuk, hallen we straks mijn spullen op? Kelsey: ja tuurlijk maar eerst naar het winkel centrum en dan naar v.v. de meern. Diana: ja gezellig dagje met ze twee.

Bij het winkel centrum aangekomen zetten ik me scooter op sloot. We liepen elke winkel in en lachte veel. Het was een super gezellig dagje. Bij de Vera mode zagen we allebei een leuk setje en precies hetzelfde. We paste het en het was goed. We kochten het ook allebei. We zeiden allebei tegelijk zullen we het morgen aan doen, en daarna ook allebei ja en moesten lachen. Ik pakte me mobiel maakte een foto van ons en zette hem op twitter. @kelseyhartjeee: (foto van mij en Diana) een super gezellig dagje met me beste vriendin @Happy4JB genieten hier van. We waren klaar met winkelen we gingen nu naar v.v. de meern toe.

We hadden 1 wedstrijd gekeken van me oude team. Die spelen altijd zo laat ik wil het liefste altijd vroeg want dan heb ik tenminste nog iets aan me dag. Het was al rond 6 uur en we moesten ook nog langs Diana der huis. We zijn snel langs Diana der huis gereden om de spullen te halen en nog langs de ah om wat lekkers te halen voor vanavond. Ik had voor de jongens zo chocola medaille gekocht met nummer 1 er op.
Bij mij thuis konden er gelijk aan schuiven met het eten we aten frietjes. Me ouders waren ook weer blij om Diana te zien. Ik had al bijna de hele dag niet op mijn telefoon gekeken en ik hoopte op een appje van iemand maar die gene zou me toch niet appen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen