Dankwoord
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
Ahw... Dit vind ik wel echt het liefste wat iemand in een dankwoord heeft gezet
1 decennium geledenMaar vooral jij bedankt dat we elke seconde van Harry en Vicky mochten beleven!
De tranen die jij mij bezorgd hebt, de glimlach die op mijn gezicht stond en de boosheid die we allemaal hadden op Harry, Daarvoor wil ik jou bedanken!
EN ZEKER WETEN GA IK HET VERVOLG LEZEN, WANT ZO IETS GOEDS MOET JE GEWOON LEZEN
Helaas moeten we dit verhaal missen, Toch kunnen we nog even genieten van niet alleen Harry en Vicky en al hun drama, maar ook van jou geweldige schrijfstijl!!
Dus op naar het VERVOLG!
Xxx
WOOHOO
1 decennium geledenYeah Thank you Harry for bringing kaleidoscoop and me together (: Never gonna forget that haha.
And thank you for saying my name (: Voel me geëerd!
En indd onze gesprekken op Twitter zijn geweldig, want ze gaan echt over de meest random dingen en dan komt er weer wat serieus bij kijken en dan is het weer lachen en gieren. Ja, never wanna stop that hahaha.
En ZEKER WETEN dat ik het VERVOLG ga lezen (:
Harry en Vicky zijn gewoon bestemd voor elkaar en moeten elkaar daarom ook weer snel terug vinden anders zakt mijn hart de grond in en dat zal dan jou schuld zijn ;p
ZIE JE BIJ HET VERVOLG!!!
JOU OOK HARRY, don't walk away from me!!
SEEYAA
xxx
Ach gossie, hoe lief is dit!
1 decennium geledenWat heb jij veel tijd gestoken in je dankwoord en ik voel me echt gevleid (:
Nu ga ik een abootje nemen op je vervolg.
X
Ik heb eigenlijk nooit echt gereageerd op dit verhaal, maar wauw, ik ga het wel missen - dit verhaal behoort tot één van mijn favorieten, sowieso!
1 decennium geledenAAAAH geeen dank hoor, ik was gewoon heeeel enthousiast, en dat ben ik nu weer ghehehehe. Liefdeeeeh! xxxxx
1 decennium geleden