Foto bij Zayn malik

zoals jullie gezien hebben is er weer een hoofdstukje
maar ik vraag me af
moet ik verder gaan?
graag reageren

"Heb je er zin in Zayn?" Nila kijkt mij vrolijk aan. We zijn nu een half jaar verder. Liam is een maand geleden ontslagen en Harry volgende hem snel. Louis mocht vorige week weg. En ik mag nu gaan. Eindelijk. Maar ik heb mijn lesje wel geleerd. Voor mij zelf geen sigaretten meer. "Ja, Eindelijk weg uit deze kliniek en terug naar Engeland." "Als ik jou was zou ik je koffer maar ophalen. Liam komt er zo aan. Dan kan je gaan." Ik loop het kantoor uit van Nila en loop naar mijn kamer. Na een half jaar hier gewoond te hebben mag ik gaan. Ik kijk om me heen en neem afscheid van alles om me heen. Ik doe de deur open van mijn kamer en mijn koffer begroet mij vrolijk. Ik had hem gisteren al gepakt. Ik pak hem snel en kijk nog een keer om mij heen. Dag kamer, Tot nooit meer. Maar dan zie ik nog iets onder mijn kussen liggen. Mijn logboek. Was hem bijna vergeten. De afgelopen tijd was het mijn steun en vriend. Snel pak ik hem en stop hem in het voorvak van mijn koffer. Daarna loop ik naar de deur en sluit deze voorgoed. Als ik bij de receptie aankom, zie ik iets wat ik nooit had verwacht. Liam staat daar met Nila te zoenen. WTF. Mijn koffer valt uit mijn hand. Van de klap die mijn koffer maakt laten ze elkaar los. "We kunnen dit uitleggen." Zeggen ze tegelijkertijd. Maar ik zeg niks, loop naar hun toe en knuffel hen. "Ik wist het." "Hoe?" Liam kijkt me raar aan. "Je praat in je slaap weet je" Liam wordt rood en Nila begint te lachen. "Laten we maar gaan." Liam pakt mijn koffer en ik neem afscheid van Nila. "Tot binnenkort denk ik." "Ik hoop het Zayn. Tot snel." Nadat Liam en Nila afscheid genomen hebben ( dat serieus een kwartier duurde) gaan we naar huis. Liam had een appartement gekocht om op ons te wachten. Dus daar gaan we heen. 5 minuten later zijn we er. Liam maakt de deur open en ik volg hem. Nu kan ik eindelijk zien waar de andere het over hadden. “Hier is het” Liam stopt voor een huis. “Wow, dit is geweldig.” “Ben jij stoned of zo?” Ik kijk Liam boos aan. “Sorry.” “Geeft niks Liam.” Liam slaat zijn armen om me heen. Ik knuffel hem terug. “Op een nieuw tijdperk.” ”Mee eens.” Liam’s telefoon gaat. “Met Liam Payne….. Ja….Wat is er met Niall?... Is hij dood?

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen