Foto bij Chapter 89. Grace

Hoii!!
In plaats van nu te gaan slapen en morgen pas te activeren, activeer ik nu en ga ik daarna slapen :)
Ik ben zooo moe! Het was wel echt superleuk en gezellig, maar een combinatie van weinig slapen, een vreemd bed en een overvol programma heeft er voor gezorgd dat ik echt heel erg moe ben.
Ik had trouwens wel wifi in de stayokay maar niet zulke goede en ik heb er ook maar twee keer gebruik van gemaakt waaronder een keer vanmorgen. Maar goed, ondanks dat ik wel kon, had ik besloten om niets te activeren, gewoon omdat ik even helemaal weg wilde zijn en even geen verantwoordelijkheden.
Daarbij wilde ik gewoon optimaal gebruik maken van het feit dat ik de Nederlanders maar maximaal een keer per jaar zie en de buitenlanders als niets loopt zoals we hopen pas over vier jaar in Oostenrijk bij het volgende congres of helemaal niet meer zie, maar laten we hopen dat het gaat zoals nu gepland zodat we volgend jaar eens gaan hiken in Zwitserland.
Ik heb nog een vriendin gemaakt uit Kroatië maar we hebben geen tijd gegad om nummers uit te wisselen, dus jullie hebben toevallig niet een naam van een Kroatisch meidenkoor?
Maar goed, nu naar het stukje. Enjoy en Lots Of Love

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • magiclove

    snel verder!

    9 jaar geleden
  • Louisgirl

    YESSSS Je bent weer terug.
    Je weet niet hoe erg ik dit verhaal heb gemist in die drie dagen, Waren het echt maar drie dagen?
    In ieder geval.

    Super Leuk stukje!!
    Nu snel verder alsjeblieft!


    Btw. WAUW, morgen is het gewoon hoofdstuk 90! Dat is echt best wel heel veel...

    9 jaar geleden
  • DareToBelieve

    You are back!!!

    Nee ze mag niks met mikey krijgen
    Blijf bij louis!!

    9 jaar geleden
  • Chyna2001

    Mooi geschreven!!!!!!!!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen