Charlotte
'Yeah... you're right...' Ik kijk voor me uit en glimlach zwak. 'I love you too Justin... don't ever forget that.' Een gaap verlaat mijn mond en ik kijk even omhoog, naar alle prachtige sterren.

Justin
'I won't. I'll always remember you.' Zeg ik en til haar voorzichtig op om vervolgens nog een stukje te lopen en haar dan neer te leggen op een stukje gras bij het meer. Een perfect plekje vind ik dan. Een beetje beschut door de bomen, maar niet zo erg dat je de sterren niet meer kan zien. Ik ga naast haar liggen met mijn handen onder mijn hoofd gevouwen.

Charlotte
Ik kijk opzij naar Justin en houd mijn adem in. Dit is zo romantisch... Ik kijk dan naar de sterren en glimlach. Dat is mijn vader. Ik slik en meteen draait mijn stemming een beetje. Waarom moet ik daar nou weer aan denken?

Justin
Ik kijk even met een glimlach opzij, maar die verdwijnt al snel. Ik ga op mijn zij liggen en sla een arm om haar middel heen. 'What are you thinking of Char...?' Vraag ik zacht. 'If you don't wanna talk about it that's fine.' Zeg ik snel en streel haar heup lichtjes.

Charlotte
'I was just... just thinking about my dad...' Ik slik. De tatoeage schiet dan mijn gedachten binnen. 'I... I did something today... I ehm... I did something ehm... wait. I'll just let you see...' Ik ga rechtop zitten en open mijn jas, waarna ik mijn topje iets omhoog doe en mijn broek iets omlaag, zodat je de tatoeage op mijn heup kan zien. De J met de vleugels.

Justin
Zachtjes bijt ik op mijn lip. Natuurlijk. Daar had ik weer eens niet aan gedacht. Fronsend kijk ik naar haar en krabbel overeind. 'Charlotte... it's beautiful...' Ik weet niet wat ik anders zou kunnen zeggen. 'Is it for him? Your dad I mean.'

Charlotte
Ik glimlach zwak en knik. 'Yes... I didn't know why, but I just... I just had the feeling I had to do it...' Ik ga weer liggen en sla mijn armen om Justin heen. 'His name was John... so that's the reason of the J.'

Justin
Klein knik ik en sla mijn armen goed om haar heen. 'It's a beautiful thought Charlotte. It really is. This way he sort of still is with you.' Zeg ik en druk een klein kusje op haar haar.

Charlotte
'Thank you Justin...' Fluister ik zachtjes. Ik nestel me tegen hem aan. 'You know? If he was ehm... still here... he would... he would like you.'

Justin
Ik glimlach klein. 'I would've loved to meet him. He sounds... nice... and... knowing you... you would look a lot like him.' Zeg ik en kijk even kort naar haar. 'Qua karakter.'

Charlotte
Ik glimlach zwak. 'Maybe... some day.... we can go to Holland and eh... you know...' Ik slik. Wat was het Engelse woord daar ook al voor? 'Look at his grafsteen.' Zeg ik zwak grinnikend.

Justin
Klein knik ik op wat ze zegt en kijk dan toch even verward naar haar. Ja hé ik kan geen Nederlands so don't blame me. 'You mean... like... visit his grave or am I wrong there...?' Vraag ik.

Charlotte
'Yes. I mean that. Sorry, I forgot the word.' Ik bloos en glimlach klein.

Justin
'It's alright.' Zeg ik en druk een klein kusje op haar haar.

Charlotte
'Good.' Ik kijk naar hem en voel mijn hart sneller slaan. Hij is gewoon zo mooi, zo lief en tja... alles wat ik zoek in een jongen. Wat moet ik nou zonder hem?


Justin
Ik sla mijn armen wat beter om haar heen en laat mijn hoofd op haar schouder rusten. 'I'll make sure to take you to the Netherlands one day. Soon okay?'

Charlotte.
Ik knik glimlachend. 'Fine by me..' Ik leg mijn hand op zijn borstkas en streel die. Het is geweldig om gewoon in het gras te liggen en niets te doen. Gewoon samen zijn en knuffelen.

Justin
Ik sluit mijn ogen even en adem diep in en uit. Dit is fijn. Jammer genoeg komt aan alle fijne dingen een eind. 'I'll always love you cutie.' Mompel ik en druk een kusje op haar schouder.

Charlotte
'I'll always love you too, Justin. Always.' Ik teken figuurtjes op zijn buik, die best gespierd aanvoelen. 'Your muscles...' Ik grinnik.

Justin
Ik glimlach, maar grinnik algauw als ik merk wat ze doet. 'Baby... do you like my muscles?' Vraag ik grinnikend. Niet dat ik het erg vind. Totaal niet zelfs. Het is fijn. 'You don't have to stop doing that by the way. It feels good.' Ik sluit mijn ogen en houd ze voor even ook gesloten. Na wat er eerder vandaag is gebeurd, moet ik echt voorzichtig zijn aangezien het best wel pijn doet zo met daglicht. Of gewoon licht eigenlijk.

Charlotte.
Ik moet weer blozen. 'Yes, I like your muscles. I like everything about you.' Ik glimlach klein en ga door. 'D-do you mind if I ehm.. Do this under your shirt?' Dan kan ik ze beter voelen en voelt hij het ook beter. Gelukkig is het donker, want ik ben waarschijnlijk zo rood als een tomaat.

Justin
Klein glimlach ik en open mijn ogen als ik haar vraag hoor. 'Aww baby... don't be so shy.' Zeg ik. Ik druk een kusje op haar slaap en pak ondertussen haar hand vast die ik op mijn buik leg. Iets waardoor ik toch wel een rilling door mijn lichaam voel gaan. Een fijne rilling natuurlijk.

Charlotte.
'I'm not shy...' Ik glimlach klein en streel over zijn spieren heen. Ik teken vervolgens hartjes op zijn buik met de letter J en de letter C. Ik laat mijn hand daarna iets omhoog glijden naar zijn borstkas. Ik sluit mijn ogen.

Justin
Ik glimlach en sluit mijn ogen weer. Wat ze doet voelt niet alleen fijn, maar het is ook lief. Het ontspant best wel als ik eerlijk ben. Even nergens aan hoeven te denken... alleen wij. 'I wish we could run away together.' Fluister ik terwijl ik haar arm lichtjes streel.

Charlotte
Ik krijg kippenvel als ik zijn stem in mijn oor hoor. Zo sexy. 'If we could just do that...' Jammer dat het niet echt kan. Ik streel door over Justins borstkas. 'You're wearing my necklace.' Fluister ik dan met een glimlach als ik die voel zitten.

Justin
'If we could... I would take you far far away from here. Somewhere to start new. For the both of us...' Zeg ik zacht en blijf haar strelen. Zacht bijt ik op mijn lip om een idioot grote glimlach te voorkomen. 'Yeah. I'm wearing it from now on. That way I have you always with me.'

Charlotte
'That sounds like heaven... maybe someday... if we're older...' Ik open mijn ogen en kijk weer naar de sterren. 'That's a beautiful thought.' Zeg ik met een glimlach.

Justin
'Definitely.' Zeg ik zachtjes en glimlach terwijl ik mijn hoofd in haar haar verberg. 'I'll miss you when I'm in America... you know... not be able to hold you or kiss you... and... ugh... what I hate most right now is that we're not even together. I want you to be mine.'

Charlotte
Ik bijt op mijn onderlip. 'You're describing my thoughts. But... we can call if you have time... and maybe facetime... because you have an iPhone right?' Ik kijk naar hem. Als hij weg is ben ik ook helemaal alleen. Dan heb ik hier letterlijk niemand. Behalve mijn moeder...

Justin
'We definitely will. But euhm... I was trying to point out something... I want you to be mine. Not in a couple weeks... but like... right now. I can't just... I can't not be with you. I need you...'

Charlotte
'Wait... you want us to be together... now? Like right now?' Een glimlach ontstaat op mijn gezicht. Daar heb ik helemaal geen problemen mee. Ik kijk op naar hem.

Justin
'Yes. I know that I'm an idiot. But I'm an idiot who's madly in love with you. I love you, I love you, I love you, I love you. I love you and I love you. I can't picture myself with anyone else but you. So... what do you say? Be mine again and forget that we ever split up?'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen