Foto bij Het enigste hoofdstuk.

Dit is mijn koraalverhaal.

Dit- dit is een koraalverhaal, 't was een keer-.. 't was echt gebeurd. Ik was zo een keer ging ik eh..-
Nou koraal is dus dat, dat op de g-.. bodem van de zee, 't is mooi, soort van planten. Eh.. ik was een keer aan het eh.. diepzeeduiken, ik had zo'n heel strak pak aan, ik dacht van: "Wow! Kijk me gaan." En.. toen ging ik dus-.. ik wou het koraal aanraken, dus ik ging naar beneden, zwemmen, en ik wou het aanraken en wat ik niet wist: ik schrok zo, want er zat zo'n v..- vis op, zo'n camouflagevis. 'K zag 'm niet, ik wou 't aanraken, hij-.. hij zwom weg, ik schrik: "WOW!" ik schrik: "WOW!" dus ik.. ik schrik: "WOW!" dus ik zo.. ik schrikken en ik dacht: "Ahh.. ik had helemaal geen zin meer om dat koraal aan te raken.." Dus.. Toen ging ik maar terug naar het strand zwemmen en toen dacht ik: "Nee.. Ik heb.. 'k heb geen zin meer.." Toen ging ik naar huis, koppie koffie drinken, de hond uitlaten.. Toen ging ik volgens mij naar bed.. Misschien heb ik TV gekeken..

Nou dit was mijn koraalverhaal, uhh.. Het moraal van dit koraalverhaal is: dat je soms moet oppassen van die camouflagevissen, want ze zitten soms op st..- op koraal. En als je dan wil aanraken dan kan je schrikken als je 't niet verwacht. Maar als je ze al van tevoren ziet.. Dan schrik je waarschijnlijk niet, maar ik zag dat helemaal niet.

Koraalverhaal...
Koraalverhaal... (koraal, koraal...)
Koraalverhaal...
Koraalverhaal...
Koraal koraal koraal...
Koraal, KORAAL, KOOOORAAAAAL (verhaal...)

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen