Foto bij W60

“Maar jullie houden een Almightixfee onder de duim!” Tecna’s gezicht betrok meteen.
“Wàt zei je?”
“Nou, het is toch zo? Bloom is een Almightixfee en jullie zorgen dat ze niets verkeerd doet.”
“We houden haar helemaal niet onder de duim! Bloom is gewoon één van ons”, zei Tecna verontwaardigd. “Waar haal je die onzin?”
“Nou, iedereen zegt de hele tijd dat jullie haar moeten bewaken van Lichtrots.”
“Bloom kan doen en laten wat ze wil, Marta. We grijpen alleen in als er iets misloopt.”
“Bedoel je nu dat die Almightixfee helemaal niet bewaakt wordt? Niet gevangen gehouden wordt?”
“Ze is een koningin van één wereld, een kroonprinses van een ander en volgend jaar ook nog een schoolhoofd en jij denkt dat we haar gevangen houden?”
“Ik bedoel niet dat je haar moet opsluiten!”, zei Marta snel. “Gewoon, zorgen dat ze niets verkeerd doet, bewaken, dat soort dingen.”
“Hou erover op, Marta. Er zijn regelingen getroffen om een oogje op haar te houden door verschillende mensen, maar niemand die haar echt kent gelooft dat ze ooit iets verkeerd gaat doen en dus is er geen reden om haar continu te bewaken of op te sluiten.”
“Maar Almightixfeeën zijn gevaarlijk!”
“Genoeg”, zei Tecna ijzig. “Het was fijn je weer te zien, Martha, maar ik wil niet praten over de beroemde Winx of Blooms krachten.”
“Ah, toe nou”, protesteerde ze. “Ik ben gewoon nieuwsgierig en anders krijg ik nooit de kans ernaar te vragen.”
“Nee, zei ik.” Tecna draaide zich om wilde weggaan, maar stond plots oog in oog met een draaiende camera. “Wat is dit?”, vroeg ze geschrokken.
“Oh, niets speciaals hoor”, zei Martha grijnzend. “Even mooi glimlachen, Tecna.”
“Heb je heel ons gesprek laten opnemen?”
“Oh, had ik dat niet gezegd dan, ik werk tegenwoordig voor de televisie. Je weet wel, reportages, interviews, dat soort dingen.”
“Je wist ons hele gesprek onmiddellijk!”
“Ik dacht het niet.” Ze ging tussen Tecna en de camera in staan. “Nog iets dat je wil zeggen? Je hebt nu de kans hoor, anders denken straks al onze kijkers dat jullie, de beroemde Winx, een gevaarlijke Almightixfee zomaar laten begaan.”




Had iemand dit zien aankomen? (A)

Reageer (1)

  • disneylover

    Woowie dat had ik echt niet gedacht wow

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen