Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Praimfaya

    Godverdome Harry, nu kwets je ons allemaal jongen! Waarom ben je zo dom als je drunken bent?
    - Oké dat is misschien wel een domme vraag, maar kom op seg, je doet echt heel rigfkolg;['fg, ik ben kwaad op je!!!!!

    Lieve lieve Kaleidoscoop, je schrijft serieus fantastisch en ik weet dat het idee dat je hebt vast tha bombh is!
    Geloof me ik zou geen seconde twijfelen om met hem mee te gaan - normaal gezien, maar nu ik zijn situatie ken
    dat ik weet hoe zot hij is van Vicky, zou ik het niet doen. Ben ik geen schatje?

    MAAR JA IK ZOU HEEL GRAAG JE OORSPRONKELIJKE PROLOOG LEZEN!
    ik kijk aan de ene kant ook wel uit naar het laatste stukje, maar aan de andere kant dan ook weer totaal niet.
    HIJ VERPESTE DIT FUCKING HARD, I DON'T LIKE HOOR :(

    maar ik ben er zeker van dat het goed geschreven zal zijn, ik ben nog steeds je grootste fan!

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    Ouh... God

    1 decennium geleden
  • Magicsongzz

    Omg :o

    1 decennium geleden
  • Smexy

    NOOOOOOOOOOOOOO Harry jij stom kop! Drinken is een slecht iets Hazzabazza.
          -> Al zou ik ook wel met hem mee naar huis gaan als het kon hahaha.

    Ik wil heel graag Vicky's proloog lezen, ben echt benieuwd hoe zij hier nou in staat.
    en vragen heb ik nu niet echt, als ik ze heb stuur ik ze wel (:

    Ben nu echt nieuwsgierig naar je idee voor deel 2. Je maakt ons gwn nieuwsgierig jij.
    Snelverder dus en ik denk dat Harry boos gaat worden op zichzelf omdat dat meisje naast hem ligt als hij wakker wordt en hij zich dan pas beseft dat hij het nu echt zwaar verkloot heeft.

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen