013
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (14)
DAT VERVOLG MOET ER ZEKER KOMEN
1 decennium geledenSerieus echt het beste verhaal dat ik hier ooit gelezen heb.
Geloof me ik heb er hier al veel gelezen.
Aan jou, de schrijfster van zo’n top verhaal;
1 decennium geleden• Hoe ben je op dit idee gekomen? En hoe begon je aan het uitwerken van dit verhaal?
Want volgens mij spreek ik namens iedereen als ik je zeg dat je een ongelooflijk talent hebt.
De manier waarop jij alles onder woorden weet te brengen, sprakeloos maakt het mij. Ik wordt er gewoon zo blij van, je hebt geen idee!
• Lees je momenteel zelf een bom van een verhaal waar je van zegt, hmm dit is echt een aanrader? Zoja, de welke?
-
Aan Vicky;
• Wat was je eerste gedachten bij het zien van Harry, die avond in de discotheek?
Want ik moet zeggen, zat ik daar in jouw plaats, mijn hart zou nogal te keer gaan!
• Hoe kwam jij op het idee om dat eerste sms’je te sturen?
I mean ‘Kom’ is zo simpel en heeft zo veel effect op Harry, dat je er dan nog coördinaten bij plaatst, geniaal, zo zie je meteen hoe ver Harry wil gaan voor je.
• Hoe sta je tegenover Harry’s bekendheid?
-
Aan Harry;
• Wat vind jij van de manier waarop jullie zijn beginnen afspreken? Vond je dat spannend?
• Waarom fuck je het nou op met der, jullie zijn perfect voor elkaar!
-
Aan de andere jongens;
• Hoe stellen jullie je Vicky voor? Like Harry maakt jullie vast gek met al zijn praten over haar!
• Kunnen we eens rondhangen samen, ik fancy jullie wel, zeker jullie omgang met elkaar! haha
Eigenlijk kan ik zoveel vragenstellen, maar ik weet niet hoe ik ze moet formuleren, dus laat me maar wat in een hoekje huilen ):
You just made me cry! );
1 decennium geledenEn een Q&A kan je doen, maar ik zou niet weten wat ik moet vragen omdat ik altijd alles al aan je vraag als ik een vraag heb hahaha.
EN DAT VERVOLG MOET KOMEN, anders kom ik je opzoeken en dwing ik je (grapje)..
But but but......
I'm in love!!!!
THANK YOU FOR THAT.....!!!!!
Weet je dat ik nu echt benieuwd begin te worden naar wat Harry gaat flikken, het spookt constant door mijn hoofd als ik dit lees of als ik dit niet lees.
*Harry wat ga je doen? Doe nou geen domme dingen met je verliefde hoofd of eigenlijk hart ;p*
Maarja ga dus maar snel verder want ik wil niet meer wachten of toch eigenlijk wel anders is het verhaal weer zo snel afgelopen en moet ik het gaan missen, dus daarom WEES SNEL of nee WEES LANGZAAM.
xXx
Harry is eigenlijk echt te schattig, het gevoel dat hij mij nu geeft is niet in woorden uit te drukken,
1 decennium geledenzo lief, zo verliefd, hij wil dit echt goed doen..
Het is echt pijnlijk om te denken dat hij het gaat up fucken.
Serieus, jouw schrijftalent is zo asdfghjklm,
je beschrijft het zodanig goed dat ik hier met een ongelooflijk 'awh'-gevoel zit maar ook met een ongelooflijke grijns,
mocht jij een boek schrijven, het zou een bestseller worden en ik zou een exemplaar kopen,
die ik je dan zou opsturen zodat je er een lieve boodschap in kunt schrijven, speciaal voor je grootste fan ^^
Nee serieus, ik werd blij met je mededeling over dat vervolg dat in je hoofd spookt, het mag er zeker wel uitkomen!
Ik geniet zo van dit verhaal, een vervolg zou het gemis - wanneer dit afgelopen is - toch wel dragelijker maken volgens mij. Maar wie ben ik, ik zou zelfs een boodschappenlijstje van je lezen - jep dat heb ik van TFIOS, sorrehhh
hahaha, snel verder maar ook weer niet te snel natuurlijk, gewoon zodat ik nog lekker kan genieten van deze top short story.
oh boy, had ik geweten dat ik verliefd zou worden op dit verhaal, ik was niet begonnen met lezen..Grapje, ik lees het gewoon 100000000000000 keer, opnieuw en opnieuw en oh opnieuw!liefs x
ps. Ik ga mijn brein aan het werk zetten om leuke originele vragen te stellen!
Aaaaah zo lief omfg.
1 decennium geledenrandom fact: sinds ik dit verhaal lees blijft de titel in mijn hoofd hangen en elke keer als ik met mijn kitten/puber kat knuffel noem ik hem Little Lion Man, echt heel raar mja whatever randommm