Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Marly2801

    Jammer dat je moest stoppen met je studie!
    Wel fijn dat je er inderdaad op tijd achterkwam, als het iets langer had geduurd had je je later misschien helemaal ongelukkig gevoeld. Ik ben blij dat je iets anders hebt ontdekt om te doen. Je verdient een fijn leven. Ik hoop dat je veel plezier hebt in je volgende studie!
    Mij maakt het echt niks uit dat je een tijdje bent gestopt met schrijven. Ik heb zelf ook lang niet geschreven, en ik voel me ook wel schuldig, maar je moet jezelf niet dwingen om te gaan schrijven. Dan wordt het verhaal simpelweg minder goed. Schrijf wanneer jij wilt, push jezelf niet.
    Super leuk dat je weer gaat schrijven, maar doe het, zoals ik al zei, alleen wanneer je het zelf wilt.
    Snel verder (:

    9 jaar geleden
  • Amazinpayne

    Ik ben blij dat je weer verder gaat, ik vond het altijd een leuk verhaal. Maar natuurlijk gaan jij en je studie voor een verhaal en is het niet erg dat je zolang niet hebt geschreven. Xxx

    9 jaar geleden
  • Salute

    Super leuk dat je weer gaat schrijven!
    Ik moest inderdaad wel even nadenken welk verhaal dit ook alweer was.
    Maar ik heb het laatste hoofdstuk terug gelezen en wist het weer, ook wat voor geweldig verhaal dit is.

    Echt super leuk!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen