Het reglement
Wat wordt er verwacht:
Tijdens deze quizwedstrijd kan je je aan verschillende soorten opdrachten verwachten. Zo zal de eerste opdracht een vrije keuze opdracht zijn, maar vanaf opdracht twee, zullen de opdrachten variëren en verschillende voorwaarden bezitten. Zo zal je soms eens jouw eigen thema kunnen kiezen, andere keren zal het thema vast zijn. Het aantal vragen en uitkomsten zal ook verschillend zijn per opdracht.

Voor elke opdracht krijgen je 10 dagen de tijd om iets in te zenden. Indien je niet op tijd klaarkomt met jouw inzending is het mogelijk om uitstel te krijgen, dit met een geldig excuus. Je kunt maximum 3 dagen uitstel krijgen. Dit kan variëren indien je op reis gaat. Uitstel dient ook minimum één dag op voorhand aangevraagd te worden.

Om verwarring met de usernames te vermijden, wordt gevraagd om een naam op te geven. Je kiest zelf of dit je eigen voornaam is om een zelfgekozen naam. Indien je jouw username toch verandert, verwachten wij dat je dit desondanks in deze topic meld zodat we je link kunnen aanpassen.

Puntenverdeling
Opdracht: /5
Originaliteit: /5
Vlotheid en boeiendheid: /5
Uitkomsten (opbouw/plaatjes/originaliteit): /10
Vragen (opbouw/originaliteit): /10
Inleiding: /5
Template (optioneel): /5
Gebruikt thema: /5
Spelling + Interpunctie etc.: /10
Totaal: /10

Wat valt er te winnen:
De winnaar mag een quiz naar keuze in de spotlight zetten.
De runner-up krijgt eveneens een prijs.

Hoe en wanneer indienen:
Per opdracht wordt een deadline gegeven. Je krijgt de tijd om in te dienen tot 23u59 die dag. Indien je uitstel krijgt is dat ook tot 23u59 op de dag van uitstel. Je creaties worden niet op onze profielen geplaatst, zorg er dus voor dat wij met gemak al je inzendingen terug vinden. Wij waarschuwen 5 dagen - 1 dag voor de deadline.
Je dient je quiz zowel bij Jurylid A als bij Jurylid B in.

Daarnaast willen wij nog melden dat ingediend = ingediend. Je mag dus maar één quiz maken voor deze wedstrijd. Ben je niet zeker of ie aanslaat wacht dan desnoods om hem in te leveren, maar eenmaal je ingeleverd hebt, is je inzending definitief.
Indien je niet hebt ingediend, krijg je -1 per dag. Om het wel zo eerlijk te houden krijg je de tijd om je quiz in te dienen tot de datum van uitstel verstreken is. Je kunt dus maximaal 3 punten verliezen.

Naast al deze regels blijven natuurlijk ook de huisregels van Quizlet van kracht!


Deelnemers
1. Deelnemer 1 8.4
8.9 • 8.6 • 8.1 • 8.0 • Ingeleverd
2. Deelnemer 2 8.4
8.7 • 7.8 • 7.8 • 9.1 • Uitstel
3. Deelnemer 3 8.0
7.4 • 8.2 • 7.4 • 9.1 • Ingeleverd

Afvallers
4. Deelnemer 4
6.0 • 7.3 • 6.9
5. etc.

Opdracht 1
Om langzaamaan kennis te maken met deze wedstrijd worden er voor de eerste opdracht geen voorwaarden opgegeven. Je maakt een quiz die volgens jou de interesse van de mede-users weet te wekken. Wat versta jij dus onder een goede quiz? Vanaf hoeveel vragen, antwoorden en uitkomsten bij jij pas tevreden? En welk thema is volgens jij een echte aanrader? Aan de hand van deze opdracht komen wij te weten wat jij precies in je mars hebt.

Deadline:
Deadline aanvraag uitstel:
Deadline uitstel:
Afvallers:

Opdracht 2
Omdat het bijna Kerst is, is het thema voor volgende opdracht Feestdagen.
Daarnaast vragen wij om minimum 8 vragen te gebruiken en minimum drie uitkomsten.

Deadline:
Deadline aanvraag uitstel:
Deadline uitstel:
Afvallers:

Opdracht 3
Voor volgende opdracht dien je te kiezen uit een bepaald aantal zaken. Je kiest zowel het soort vragen als het soort quiz. Elke soort kan maar 2 keer gekozen worden.

Soort vragen:
• Minimum 20 ja/nee (of juist/fout) vragen]
• Minimum 10 ‘wat zou jij doen’ vragen
• Minimum 15 ‘wat past het best bij jou’ vragen
• Minimum 15 citaten, songteksten, etc.

Soort quiz:
• Raad de …
• Wat/wie past bij jou?
• Overleef jij …
• Waar kom jij terecht? (voorbeeld: Harry Potter sorteerquiz, etc.)
• Wat heb jij het meest geantwoord?

Deadline:
Deadline aanvraag uitstel:
Deadline uitstel:
Afvallers:

Opdracht 4
Maak een quiz gebaseerd op een van volgende thema’s. Elk thema kan maar één maal gekozen worden. Maak voor deze quiz ook een bijbehorende template.
Minimum aantal vragen: 15
Minimum aantal uitkomsten: 4
• Wetenschap
• Geschiedenis
• Landen
• Emoties
• Vriendschap
• Humor
• Vintage

Deadline:
Deadline aanvraag uitstel:
Deadline uitstel:
Afvallers:

Finale opdracht: (Opdracht gekozen door overige deelnemers en willekeurig uitgedeeld aan de finalisten)
Opdracht Deelnemer 1
Soort quiz: 'Welke fantasiewereld past bij jou?'
Thema: Zelfverzonnen fantasiewereld
Vragen; Minimum 15
Uitkomsten: Minimum 3
Extra tip voor de uitkomsten: Uitzicht wereld? Bewoners? Geschiedenis? ...

Opdracht Deelnemer 2
Soort quiz: 'Wie ben jij uit ...'
Thema: Zelf te kiezen
Vragen: Minimum 10
Uitkomsten: Minimum 4

Opdracht Deelnemer 3
Opdracht/Thema: Omdat het Valentijn is geweest, draait deze opdracht rond het thema liefde.
Vragen: Minimum 10
Uitkomsten: Minimum 2

Deadline:
Deadline aanvraag uitstel:
Deadline uitstel:

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen