Titel (geen titel, geen one shot):
Naam personage:
Uiterlijk:
Leeftijd:
1D-lid:
Situatie (let op: geen situatie, is geen one shot):
Soundtrack:
Locatie:
Bestaat 1D: ja/nee

Ik schrijf one shots tussen de 1000 en 2000 woorden.

Reageer (18)

  • carlinnoss4

    Titel (geen titel, geen one shot): Homesick
    Naam personage: Fenna Noah Parker
    Uiterlijk: Stoer, Kapsel 1e link foto, haarkleur + stijl 2e link foto, kleding zoals de 3e link foto (stoer). Blauw/groene ogen.
    http://www.justjared.com/2013/03/17/demi-lovato-short-hair-raising-coffee-stop/

    http://pophaircuts.com/waterfall-braid-demi-lovato-hair

    http://www.belfasttelegraph.co.uk/life/fashion-beauty/demi-lovato-i-dress-for-me-29240625.html

    Leeftijd: 19
    1D-lid: Niall
    Situatie (let op: geen situatie, is geen one shot): Fenna is een stoere meid, die graag de wereld wil ontdekken. Op haar 19e besluit ze te gaan emigreren naar Londen (Haar liefde voor de stad werd te groot). Dankzij verschillende sponsoren (familie, bijbaantje) kan ze het zich veroorloven een klein appartementje te huren in de wijk Kings cross, vlakbij het metro/trein station. Eenmaal gesetteld, vind ze een leuke baan op een primary school als schoolassistent (extra hulp in de klassen, voorbereidende dingen doen voor leerkrachten). Dag in, dag uit gaat ze naar haar werk, haalt boodschappen en spreekt af met een huisgenoot en doet wat leuke dingen. Op een dag loopt ze door de stad, op zoek naar een winkeltje met Nederlandse etenswaren. Ze mist huis, en familie en haar Nederlandse gewoontes. Terwijl ze bezig is met die zoektocht loopt ze Niall tegen het lijf, die net naar een bandmeeting in die straat is geweest. Ze knopen een kort gesprek aan (waarom ze daar is, dat ze geen typisch brits accent heeft en de rede waarom) en besluiten dat het wel leuk is om elkaar later nog eens te ontmoeten. In een latere ontmoeting verteld ze Niall dat ze huis mist en dat ze zich nog niet goed thuis kan voelen in Londen. Niall doet er vervolgens alles aan om haar thuis te laten voelen. Hij laat alle typische toeristische plekjes zien van Londen verspreid in een aantal afspraken over een aantal weken (Big ben, Tower Bridge, Londen Eye, de Thames etc.) Na een aantal weken merkt ze dat Niall haar thuis laat voelen en dat ze hem stiekem heel leuk vind. Niall blijkt hetzelfde te voelen en vraagt haar op date naar de Backyard Cinema in Camden : http://www.backyardcinema.co.uk/ . Daar komt uiteindelijk de eerste kus.
    Soundtrack: Don't forget where you belong.
    Locatie: Kings cross, Londen
    Bestaat 1D: ja/nee

    1 decennium geleden
  • AmyJadeMalik

    Titel (geen titel, geen one shot): Secrets
    Naam personage: Amy Jade Blaze
    Uiterlijk: Dit geeft je waarschijnlijk een beter beeld dan wanneer ik het uitleg
    Leeftijd: 20
    1D-lid: Zayn Javadd Malik
    Situatie (let op: geen situatie, is geen one shot): Zayn is de mysterieuze bad boy waar elk meisje verliefd op is, terwijl Amy juist de stille emo girl is, 2 verschillende persoonlijkheden, maar wel 1 ding gemeen: een gruwelijk verleden. Amy heeft op 11 jarige leeftijd mogen aanzien hoe haar ouders voor haar ogen werden vermoord, terwijl Zayn toen hij 14 was is gegijzeld door een paar idioten voor geld. Dat heeft bij hen beide gezorgd voor een gesloten persoonlijkheid en al het positiefs uit hun leven gehaald. Zayn werd harteloos en niks boeide hem meer, zijn gevoelens waren compleet verdwenen. Amy werd stil en hielt alles voor zich zelf, het idee dat ze alleen was haar achtervolgend.
    Op een dag, gaat Amy naar een klif waar ze altijd komt, om tot rust te komen etc. Alleen ze is, niet alleen, want Zayn zit er ook. Ze heeft ergens diep van binnen wel wat gevoelens voor hem, maar probeert het weg te drukken. Ze heeft er geen behoefte aan. Hij merkt haar op en na een ongemakkelijke stilte beginnen ze wat te praten, waardoor hun diepste geheimen boven komen, die ze nog nooit eerder hebben vertelt aan iemand. Na alle 2 de verhalen, komen ze erachter dat ze best ook nog wel dingen gemeen hebben, dat ze beide het idee hebben dat ze alleen zijn op deze wrede wereld. Zayn legt zijn hand op de hare en vertelt haar dan dat ze ook samen alleen kunnen zijn, waarop ze zoenen....
    Soundtrack: Secrets - One Republic
    Locatie: Een klif in de bossen van Bradford
    Bestaat 1D: nee

    1 decennium geleden
  • Evytju

    Titel (geen titel, geen one shot): Best Friends Citytrip
    Naam personage: Evy (Vivi)
    Uiterlijk: Slank, lang 'Venitiaans blond' haar, groene ogen
    Leeftijd: 19
    1D-lid: Niall
    Situatie (let op: geen situatie, is geen one shot): Evy is met haar beste vriendin Laura op citytrip in Londen. Laura is gigantische fan van 1D en Evy moet dat constant aanhoren, ookal kent ze de groep niet en spreekt het haar ook niet aan. Er gebeurt iets met Evy en Niall redt haar uit die benarde situatie. Ze beleven een zalig weekend samen, zijn beste vrienden. (Laura vindt het natuurlijk ook niet erg om met 1 van haar idolen rond te lopen) Ze voelen wel meer voor elkaar, maar dan moet Evy terug naar België...
    Locatie: Londen
    Bestaat 1D: ja

    1 decennium geleden
  • ByeHello

    Titel (geen titel, geen one shot): Okay? Okay.
    Naam personage: Emma
    Uiterlijk: Lang donkerblond haar, blauwe ogen, 1.72 lang, een draagt een nerdbril.
    Karakter: Verlegen, onzeker, slim en lief meisje! Die graag creatief bezig is, houdt van muziek en lezen!
    Leeftijd: 19
    1D-lid: Liam
    Situatie (let op: geen situatie, is geen one shot): Ze staat met One Direction in de lift en drukt op knopje om naar de laatste verdieping te gaan. Liam ziet dat er wat aan de hand is met haar en vraagt of het gaat en zij zegt dat prima gaat. Op het dak terras stort ze in (onzeker over zichzelf omdat ze wordt gepest en snijdt zichzelf omdat ze zichzelf lelijk vind en dat haar leven niks waard is) en zit met de benen over de rand. Liam is haar achterna gegaan en troost haar met lieve woorden en heeft haar stevig vast in zijn armen vervolgens tilt hij haar op naar zijn kamer en daar vertelt ze aan hem hoe zij over zichzelf denk en wat er allemaal gebeurt is en liam laat haar vervolgens zien dat ze mooi is zoals ze is (ook haar littekens) en dat ze het absoluut waard is om te leven en dat ze niet onzeker hoeft te zijn. Samen vallen ze daarna inslaap en de volgende dag hij laat haar niet meer weg gaan en vraagt aan haar of zij zijn vriendin wilt worden!
    Soundtrack: Through the dark - One direction
    Locatie: Speelt af in een hotel in Dublin.
    Bestaat 1D: ja

    1 decennium geleden
  • Cliffaconda

    Titel (geen titel, geen one shot): End Up Here
    Naam personage: Demetria Amelia 'Demi' Moore
    Uiterlijk: Demi
    Leeftijd: 19 jaar
    1D-lid: Harry Edward Styles
    Situatie (let op: geen situatie, is geen one shot): Demi gaat naar een feestje van Louis, ze kende hem al van de kleuterschool en zijn altijd vrienden gebleven. Daar ontmoeten ze de vrienden van Louis: Zayn, Liam, Niall en Harry, oftewel One Direction (Demi is fan van One Direction). Demi is opslag verliefd op Harry. Ze raakt dronken, en gaat naar Harry die niet dronken is. Die twee raken aan de praat (nou ja, ze praten maar niet over iets boeiend) en dan eindigen ze boven in een kamer en gebeurt er +16. De volgende dag wordt Demi wakker bij Louis (omdat niemand haar thuis kon krijgen) met een kater en vertelt Louis haar over dat ze samen met Harry in een kamer is gevonden en dat ze naar huis zijn gebracht. Harry werd wel wakker gemaakt en heeft het dan eerlijk bekend.
    Soundtrack: End Up Here - 5 Seconds Of Summer
    Locatie: Huis van Louis
    Bestaat 1D: ja/nee Ja

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen