Foto bij Epiloog

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • zupper

    Wie is jullie favoriete personage?
    Breanna
    - Welke scène vond je het mooiste?
    Allemaal
    - Wat heeft dit verhaal voor je betekend?
    Heel veel
    - Welk personage doet je het meest aan jezelf denken en waarom?
    Geen een eigenlijk
    - Wat vond je van mijn schrijfstijl?
    Super
    - Kritiek of tips?
    NEE(H)

    1 decennium geleden
  • Baudelaire

    - Wie is jullie favoriete personage?

    Judy, ik vind haar zielig, ontzettend begrijpelijk en ze maakt zo'n prachtige ontwikkeling door.

    - Welke scène vond je het mooiste?

    Het stuk over dat Jonathan en Anna samen zouden dansen. Dat was zo ultiem hartverscheurend mooi, dat het het allermooiste deel is.

    - Wat heeft dit verhaal voor je betekend?

    Naast dat ik het gewoon heel erg prettig vond om het te lezen, gaf het me de boodschap dat je toch gelukkig kunt zijn ondanks veel verdriet.

    - Welk personage doet je het meest aan jezelf denken en waarom?

    Judy. Haar onhandigheid met jongens was wel herkenbaar.
    - Wat vond je van mijn schrijfstijl?

    Prachtig. Je schrijft met veel details (daar houd ik van) en je beschrijft de gevoelens goed. Tevens kon je ontzettend goed de spanning opbouwen (daar faal ik zelf nog wel eens in) en was het niet cliche.
    - Kritiek of tips?

    Langere verhalen schrijven, want dan hoeven we niet zo snel afscheid te nemen. Verder heb ik geen kritiek.

    Ik heb zo erg van dit verhaal genoten lieve Nina! xx

    1 decennium geleden
  • xLenox

    - Wie is jullie favoriete personage?
    Anna. Voor het streven naar perfectie hoewel ze wist dat dat nooit te behalen zou zijn.

    - Welke scène vond je het mooiste?
    Het moment dat Judy uit het dagboek van Anna gaat lezen, bij de brief geschreven aan Wolf. Ik denk dat ik daar het meest gehuild hebt. Gewoon dat alle pijn van Anna in die paar worden werden uitgedrukt was zo hartverscheurend.

    - Wat heeft dit verhaal voor je betekend?
    Meer dan je waarschijnlijk denkt.

    - Welk personage doet je het meest aan jezelf denken en waarom?
    Breanna, door haar jeugdig enthousiasme en haar vrolijke kijk op alles maar toch met haar soms wijze momenten. Ik denk dat ik mijn jeugdige kant nooit verloren heb.

    - Wat vond je van mijn schrijfstijl?
    Heel fijn om te lezen. Ik kan denk ik wel uren door blijven gaan en ik hoop ga nog meer lezen ^^

    - Kritiek of tips?
    Nooit.

    ..extra..
    Het is raar om te bedenken dat dit mijn laatste reactie zal zijn op dit verhaal.. bijna niet denkbaar aangezien ik bijna elke weer enthousiast met mijn vingers over deze toetsen ging terwijl er dan ook nog tranen in mijn ogen blonken. Ik wil je gewoon bedanken voor het schrijven van een van mijn favoriete verhalen op Quizlet. Duizend maal dank. Ik heb gelachen, gehuild en jij bent denk ik wel de ergste gevoels-overhoop-haler ooit!!! Ik wil je bedanken voor de duizenden keren dat mijn ouders me random in de kamer/keuken/tuin hebben zien huilen. (waarschijnlijk ben ik al opgegeven voor een psychiatrische inrichting. Thnx heaa..) Heel erg bedankt.

    1 decennium geleden
  • MacGyver

    Wie is jullie favoriete personage? Zac
    Welke scène vond je het mooiste? Bovenstaande of dat ze elkaar ontmoette op het springkasteel en dat Zac haar zo heel romantisch op ving toen ze viel.
    Wat heeft dit verhaal voor je betekend? Best veel, het bracht herinneringen en het heeft mij inspiratie gegeven voor een verhaal (maar dat wist je al).
    Welk personage doet je het meest aan jezelf denken en waarom?Judy, ze is niet echt handig met jongens in het begin dus herken ik mij daar in. Ook heeft ze het vrij moeilijk met Anna's dood, maar eigenlijk praat ze er met niemand over. Ik hou er ook niet van om over mijn gevoelens te praten.
    Wat vond je van mijn schrijfstijl? Je hebt een hele mooie schrijfstijl.
    Kritiek of tips?Volgende keer graag een langere epiloog als het mag/kan.

    Jammer dat het verhaal klaar is of voorbij is. Je hebt er wel iets prachtigs van gemaakt. Met recht mag je trots op jezelf zijn.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen