Hey guys,

Ik ben aan het proberen om het verhaal goed uit te schrijven en de personages enzo te 'begrijpen'en toen bedacht ik me; ik heb eigenlijk wel zin om dit verhaal met iemand samen te schrijven..
Dus als je tijd en zin hebt, meld het me!
To be honest; ik wil wel met een beetje een ervaren schrijfster aan de slag gaan, ik ben nu vijf jaar bezig en ik heb een plan, waarvan ik niet weet of 'onervaren' schrijfsters zin hebben om dat uit te voeren..

Ehm ja, tell me when you're interested!

xoxo

Reageer (8)

  • AngelTail

    Ga je nog snel verder ? (:

    1 decennium geleden
  • Veins

    Ik heb wel zin om me aan te melden (:
    Schrijven doe ik nu wel al een aantal jaar, (:

    1 decennium geleden
  • Vegetason

    Ik heb wel zin om samen met u te schrijven. Ik schrijf nu al zo'n jaar, ik heb dat een tijdlang op quizlet gedaan maar ook veel thuis en voor schoolopdrachten. En nu zit ik terug op quizlet (nieuwe account) en zou ik graag hier opnieuw beginnen met schrijven. :)

    1 decennium geleden
  • Lalaloveex

    Lijkt me leuk! :)
    Ik zit er zelf ook al een tijdje over na te denken om weer wat te gaan schrijven, maar ik heb nog nooit een fanfiction geschreven, omdat ik niet wil dat het zo'n standaard verhaal wordt en ik de meeste onderwerpen al heb gehad.

    Dus ik zou wel samen iets willen schrijven als je dat wilt ! :D

    Xxx

    1 decennium geleden
  • Dakruon

    Ik wil toch ooit een 5SOS verhaal gaan schrijven, maar verschrikkelijk veel verstand heb ik niet van ze. (Oké, ik weet hun achternamen heus wel hoor... Haha.)
    En ik wil eventueel wel samen schrijven (A) Als je me nodig hebt, hoor ik het wel.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen