Foto bij De trein  van Zweinstein!

eerste hoofdstukjee :)
Bo en Liv zijn 2 tweeling zusjes die een brief hebben gekregen dat ze naar zweinstein mogen!

Bo en Liv liepen op het station zoekend naar perron 9 3/4 die ze niet konden vinden.
Liv botste tegen een mevrouw aan. de vrouw keek om en zij streng tegen Liv "Hola kijk is even uit" 'wat nou kijk zelf is even uit TRUT!!' schreeuwde Liv terug!
Bo zag het en kwam voor haar zus op. 'Hee mevrouw even rustig alsjeblieft ik en mijn zusje zijn een beetje gestrest we kunnen perron 9 3/4 niet vinden' 'oh lieverdjes sorry dat wist ik niet ik ben Molly Wemel en de moeder van Fred en George de tweeling Charly Bill Ginny, en Ron die gaat ook voor het eerst naar zweinstein" Liv fluistert tegen Bo 'als of er niet al genoeg gingers op de wereld zijn!' Bo fluistert terug ' Liv doe nou niet zo gemeen" 'sorry hoor" Molly vraagt ''is er wat meiden?' 'nee hoor we zijn gewoon een beetje zenuwachtig"zeiden ze tegelijk.'Kom maar mee met ons. Harry en Ron doe het wel even voor!" Harry en Ron renden op de muur af en FLOEP weg waren ze! Liv en Bo die keken met groten ogen naar de muur! opeens rende Bo op de muur af terwijl ze riep "YOLO!!" en Liv rende erachteraan en hoorde Molly nog roepen "veel plezier!" en toen kwamen ze aan op perron 9 3/4. ze zagen allemaal kinderen van hun ouders afscheid nemen. Jammer dat hun pleegouders een hekel hadden aan magie:( Ze pakten hun koffers en uilen even goed vast en stapte de trein binnen. ze zochten een leeg coupe maar die waren allemaal vol. dus besloten ze maar te vragen of ze bij die Ginger en Brillemans mochten zitten. even later zaten ze gezellig met zijn viertjes te kletsen en kochten wat snoep van de snoepkar. "niet te geloven hoeveel die Ginger kocht!" zei Liv net iets te hard. "ik heb anders ook een naam hoor" zei hij met een mond vol snoep. "hoe heet je dan?" vroeg Bo zich hardop af. "jk bun rin" "wat zei je?" vroeg Liv. en daarop andwoorde de Brillenmans "ik ben Harry Potter, en dit is Ron Wemel" 'oke!" zij Liv "ik ben Bo Logi en dit is mijn tweeling zusje Liv Logi" "jullie lijken inderdaad erg veel op elkaar" zegt Harry "hoe oud zijn jullie?" vroeg Ron nieuwsgierig en Liv antwoordde gelijk "allebei zijn we 11" "ja inderdaad zusje want ik ben ouder!" zei Bo en toen zij Liv weer "ik ben anders 5sec eerder geboren dan jou hoor!:p" en daarop zei Bo niks meer want de trein stopte en iedereen stapte uit.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen