Foto bij W51

Bloom keek ongemakkelijk naar de andere meiden. Maar de show ging verder: Timmy’s naam verscheen in de lucht. Tecna dook naar beneden en voegde zich weer bij de anderen met Timmy in haar armen. De jongens werden één voor één opgehaald, alleen Nabu wist zelf te vliegen. Bloom toverde een platform tevoorschijn dat door de lucht zweefde, waar de jongens op konden staan. Eens alle namen in de lucht schitterden en Sky zich als laatste bij de groep had gevoegd, verscheen tussen alle namen in een duidelijk portret van hen allemaal samen.
“Dit is on-ge-loofelijk”, zei Tecna ademloos. “Ik bedoel, ik wist dat we gekend waren op Zenith, vooral sinds die historie met Valtor, maar dit…”
“Geweldig”, zei Stella met een grijns. Ze wuifde vrolijk naar de mensen beneden. Alleen Bloom voelde zich er niet goed bij. Enerzijds was het natuurlijk geweldig om zo geëerd te worden, maar al dat boe-geroep deed haar ook ontzettend veel pijn.
Plots werden er ontzettend veel vuurpijlen de lucht in geschoten. Figuren wisselden elkaar in sneltempo af. Het laatste dat aan de hemel verscheen, was het woord ‘einde’ in gigantisch grote letters.
“Als we nu naar beneden gaan, worden we platgelopen”, zei Musa.
“Wat doen we? Iets verderop landen of gewoon vetrekken?”, vroeg Tecna.
“Landen natuurlijk”, zei Stella enthousiast.
“Wat jij, Bloom?”, vroeg Layla. Bloom beet op haar lip.
“Ze gaan weer kwaad worden als we weggaan, denk ik”, fluisterde ze.
“Dan landen we”, zei Sky. “Iedereen akkoord?” Ze knikten allemaal.

Zodra ze op de grond stonden, werden ze bestormd door een grote menigte die allemaal een handtekening wilden.
“Hoe hebben jullie Valtor verslagen?”, schreeuwde iemand.
“Ja, vertel iets over de gevechten.”
“Over hoe jullie Omega weer gesloten hebben!”
“Dat is een wel heel lang verhaal”, zei Tecna, hoewel ze duidelijk genoot van alle aandacht.
“Is het waar dat jullie de laatste Aardfee hebben gered, en daarna alle andere aardfeeën ook?”
“En dat jullie Magix en alle andere werelden gered hebben van de Trix?”
“Daar hadden we heel wat hulp mee”, zei Layla. Ze keek even naar Bloom.
“Misschien moeten we maar eens alles opschrijven in een verhaal”, zei Stella. “Moet je denken hoe goed dat zou verkopen!”
“Of in een paar liedjes”, grinnikte Musa. Ze deelden intussen duchtig handtekeningen uit.



Euh, mensjes, kunnen jullie me alsje-alsje-alsjeblieft nog meer inspi en motivatie voor dit verhaal bezorgen? *puppyeyes*
Ik heb niet echt een writersblock aangezien ik met andere verhalen nog wel verder ga, maar met dit verhaal zit ik dus even echt vast. Ik weet de grote lijnen wel én wat ze moeten doen in de cursus, maar toch krijg ik het niet geschreven... :(
Dus please, bezorg mij tips, inspiratie, motivatie, want ik zou het zelf zo'n zonde vinden als ik hiermee zou moeten stoppen...

Reageer (2)

  • disneylover

    Dat alle ouders ook de jongens ouders komen om over bloom te praten om te extra te helpen met haar krachten ofzo iets (typing)(A)

    9 jaar geleden
  • Allysae

    Een baby bij bloom en sky
    uhm ik ben ook verder inspi loos

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen