weer een nieuw hoofdstukjee :)

Nadat haar ouders, Joost en vriendinnen weg waren, ging ze gelijk haar nieuwe laptop uit proberen.
Ze ging gelijk op msn alleen waren haar vriendinnen niet online :( toen ging ze maar een spelletje spelen.
Na een uurtje kwam de zuster en zij het is al best laat ga je zo slapen? Ja maar het is pas tien uur! Ja nou? dat is al aardig laat hoor.
Nou het is maar wat je laat noemt TRUT! HEE zo praat je niet tegen mij! leg die laptop maar neer en ga slapen. nadat Fabiene alles had opgeruimd ging de zuster boos weg. Fabiene lag in bed iets te bedenken waar ze over kon dromen. Toen opeens bedacht ze zichzelf van vind niemand mij nou leuk ofzo?
Bijna al mijn vriendinnen hebben al een vriendje Kim, Noa, Annika en nu ook al Violetta met Joost mijn enige echte eigen broertje!
Ik wil ook een vriendje dacht Fabiene. Wacht is even mama en papa hebben elkaar toch ook op een datingsite gevonden dan kan ik misschien ook wel mijn ware liefde op een datingsite vinden.
oooohw wat heb ik weer een gigagoed idee! En Fabiene ging gelijk opzoek naar een datingsite.
En die had ze al snel gevonden, alleen de perfecte jongen zat er mooi niet tussen.
dus ging ze verder opzoek naar een andere datingsite. En weer had ze er snel eentje gevonden en ging ze gelijk opzoek naar een jongen.
elke keer als ze een leuke profielnaam hadden ging ze kijken waar die woonden. zo dus ook bij
hmm zij ze is even kijken. Coolboy woont in.... ROTTERDAM! maar daar woon ik ook! hupakee daar nemen we contact mee op!

hai
Yo
ik heet fabiene hoe heet jij?
Jonathan
Okee leuke naam :)
thenxx
Fabiene is trouwens ook een mooie naam hoor!
oohw euh dankje
geen dank het is gewoon waar ;)
ik vind je grappig :p
haha thenx ik vind jou aardig
dankjewel hor x
zo zo gaan we met kusjes werken xxxx
oohw shit! :o
wat is er mop
nou ik doe dat meestal automatice dus sorry daarvoor.
maakt niet uit hoor!
gelukkig
ik vind je leuk zoooo leuk <3
dankje ik vind jou ook leuk
wil je verkering met me?
jaa hoor xx
lovee youuxx
loveeYouTouuXxx
ik zag dat je ook in rotterdam woont:)
ja inderdaad
welke straat?
provennierswijk 10
ik lig alleen nu met een gebroken been, arm en een zware hersenschudding in het ziekenhuis :(
okee ik woon in de straat: Crooswijk nr. 8
oohw das vervelend schat x
ooh maar dat is best dichtbij elkaar!
inderdaad dus als je bent herstelt kunnen we best een keer afspreken!
jaa dat zal fantastisch zijn!!
oohw ik hou zo veel van je cutieee<3
ooh ik hou ook f*king veel van jou schatjee xx
maar ik krijg een beetje hoofdpijn dus ga maar eens proberen te slapen!
okee ga jij maar rustig aan doen schatje
ga ik doenn mop :)
heb je misschien je telefoon nummer kunnen we via watshapp nog.
Nee sorry mobiel is gehackt
okee jammer :(
Ja
ik ga doegg xx
doei

ahwww eindelijk mijn ware liefde gevonden ik ben zoo verliefdd!! zegt Fabiene tegen zichzelf.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen