76 - Alyssae
Ik verlies abo's
Wordt het te langdradig? ;o
Wordt het te langdradig? ;o
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (11)
Het had allemaal zo mooi in elkaar gepast
1 decennium geledenNéé, in jouw hoofd heb je het allemaal heel mooi in elkaar laten passen. Je zag namelijk alleen wat je wilde zien. Namelijk dat de man die jou het leven zuur heeft gemaakt je familie afneemt - en dus een excuus geeft voor een arrestatie of iets dergelijks.
Langdradig? Ja, zeker wel. Maar dat betekent niets slechts - integedeel. Dat betekent dat je steeds meer ingewikkelde geheimen tentoonstelt en je lezers nieuwsgierig maakt. Waarom denk je dat ik, naast je schrijfstijl en alles wat ik eerder heb gezegd, blijf lezen? Omdat ik wil weten hoe het zit, hoe het afloopt...
Alsof zij hier nu alleen wil blijven... Niet dat ze keus heeft.
1 decennium geledenIk vind het maar raa. Dan heeft Raphael het sus wel gedaan.
Dude langdradig?! Al gaat dit verhaal door tot het einde van mijn dagen dan nog wordt het niet langdradig! Verder jij!
1 decennium geledenIk ben trouwens onsterfelijk dus dat wordt nog laaaaaaaaaaaaaaaaang schrijven ;p
Zeker niet te langdradig! I love it.
1 decennium geledenLangdradig? Een beetje denk ik (:
1 decennium geledenMaar zo te zien aan de andere reacties, ligt dit volledig aan mij ^^