Foto bij Three.

Jason (Ft. Justin) pov

3+ reacties
dan doe ik morgen verder.
ja morgen <3

Ik had geen tijd om vandaag naar school te gaan dus sliep ik tot 10 uur. Ik moest om 13 uur een intervieuw gaan doen met Muchmusic. Gelukkig dat het tijdens de school uren was. Dan zouden er niet zoveel mensen zijn. Dat maakte me alleen maar vrolijk, en dat was nou niet bepaald mijn emotie van de dag. Ik kon alleen nog maar aan gisteren denken. Emma, het meisje waar ik al 2 jaar verliefd op was. Maar ik kon haar toch niet zeggen dat ik Justin Bieber was? Ze haatte me. Nou ja, niet mij maar de persoon die ik was als ik niet Jason was. -oeh ingewikkeld xd- "Justin liefje ben je wakker?" het was mijn mama. Ze sprak me liever aan met Justin. "Ja." zei ik terug. Ik stapte uit mijn bed en starte de computer op. "Ik kijk nog even hoeveel mensen er al staan bij MM en dna ga ik douchen." riep ik nog. oh my god. Zoveel mensen, pff, nu moest ik mij nog blij gedragen ook. Ik sprong in de douche, droogde me af en kleede me aan. Eenmaal beneden zette ik een pet op en deed mijn -geweldig lekkere- hairflip. "Kunnen we vertrekken?" vroeg mijn mama. "Jupp, ready to go." zuchte ik terwijl ik in de auto sprong. Toen we aankwamen reden we recht naar de achter ingang door. Daar waren de minste mensen. Toen ik uitstapte kwam er een jonge gast van een jaar of 20 naar me toe. "Hy, jij bent Justin, niet?" vroeg hij. "De enige echte." antwoorde ik met een fake glimlach. "Uhm, ja, mijn nichtje heeft kanker en steunt de hele afdeling van het Sint-Joseph ziekenhuis. Haar grootste wens was om jou bij alle kanker-patientjes op bezoek te laten komen. Het zijn er maar een stuk of 15." Hij keek me hoopvol aan. En eigenlijk zag ik dit wel nog zitten. "Ja, lijkt me geweldig. Wanneer moet ik er zijn?" ik keek even naast me en zag dat er een bende meisjes op me af kwamen rennen. "Morgen om 14 uur is het het mint drukke bezoekuur. Is dat goed voor je?" Ik knikte en wees even naar de meisjes voor ik naar binnen glipte. Ik had hem natuurlijk ook even kunnen zeggen dat hij ook moest rennen maar ja. Ik liep naar de studio waar ik net aangekondigd werd. En ging op de stoel zitten voor het intervieuw. Ik zou blij zijn als dit over was. En ik eindelijk alles kon uitleggen aan Emma, als ik durfde.

Reageer (9)

  • Heroin

    I love this story (yeah)
    snel verder! xoxo

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    veder:)

    1 decennium geleden
  • xFireflies

    oeh snel verder!(yeah)

    1 decennium geleden
  • iCAROLINE

    ik ben verslaafd ;$
    iloveya

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen