Foto bij 13.

Ik liep door de zonnige straten van Los Angeles. Ik had afgesproken om met Tyler te lunchen vandaag en te kletsen. We hadden tijdens Playlist en het is altijd leuk om gewoon gezellig te lunchen. Meestal ging ik niet zo vaak uit eten, maar blijkbaar pakte iedereen hier de eerste gelegenheid aan om buiten de deur te eten, wat natuurlijk geen probleem is. Ik zette mijn zonnebril in mijn haar toen het restaurantje wat Tyler beschreven had in zicht kwam. Ik zag hem iets verderop tegen de muur leunen. Toen hij me zag stond hij op en liep naar me toe. " hey," zei hij vrolijk, en omhelsde me. " hey, how are you?" vroeg ik hem. " I'm great, how about you?" vroeg hij. " good, I'm starving though" zei ik lachend. " same, But I invited a secret guest so we have to wait for a bit. I hope you don't mind" zei hij. " ofcourse not, like they say more souls more joy. Okay that sounds really weird in English" zei ik, we moesten lachen. " is that a dutch saying?" vroeg hij, ik knikte lachend. " I really have to go to Amsterdam some time" zei hij, " yeah you should, " zei ik. We kletste wat toen ik opeens Connor aan zag komen lopen, ik keek even naar Tyler. " You invited Connor?" vroeg ik, hij knikte. Ik voelde lichte kriebels in mijn buik op komen, " yeah, he also wanted to have lunch so I thought why don't we go together." zei hij. " cool" zei ik vrolijk. " Hey" zei Connor, en omhelsde ons beide. " I didn't know you were going to be here" zei hij verrast. " surprise, we both wanted to eat with this weirdo" zei ik en richtte me naar Tyler. " I hope you don't mind?" zei ik hem. " No why would I" zei Connor vrolijk. Ik grinnikte " well let's go inside I'm like starving " zei Tyler we liepen het terrasje op en gingen naar binnen, ik koos een chicken salad, en een of ander Citroen limonade die heel erg goed was volgens de twee jongens. We gingen buiten zitten in het zonnetje het is echt heerlijk weer. "so have you settled a bit?" vroeg Connor me na een tijdje gewoon gepraat te hebben. Ik knikte en nam een slok van mijn drankje wat echt heerlijk was. "yeah, everything is sort of unpacked we have a car and we now were all the supermarkets and things are " zei ik vrolijk. " and I already filmed in my new room, so that was kinda cool" zei ik vrolijk. " yeah, I saw it " zei Tyler. Het is echt gezellig met de twee jongens en Connor is gewoon echt too cute. Ik heb volgens mij echt een crush op hem, en hij word alleen maar erger elke keer dat ik hem zie.

" could we make a picture?" vroeg ik de twee jongens. "yeah, cool" zeiden de twee lachend, Ze kwamen naast me staan en ik haalde mijn camera er bij om dan een paar foto's te nemen. " well, now I also want to take a picture" zei Tyler en maakte ook een foto, net zoals Connor. " we are literally selfie obsessed" zei ik lachend. " yeah, " zei Tyler, hij ging weer terug zitten en ik zette de leukste op instagram met de tekst. ' having lunch with these cuties @tyleroakley and @ConnorFranta ' ' en ik postte het. Uiteindelijk stonden we op en liepen we wat door de stad. " I have to go, " zei Tyler op een gegeven moment toen we bij de parkeerplaats waren gekomen, " I will see you soon, okay?" vroeg ik hem, " of course girl, " zei hij, ik moest lachen en omhelsde hem hij zij ook gedag tegen Connor en toen liep hij weg. " so what do you want to do?" vroeg Connor me vrolijk, " ermmm, maybe we can go to the beach?" vroeg ik hem subtiel, hij dacht even na en knikte toen. " yeah, sounds great ermm, how did you get here?" zei hij. " I had to take the bus, Mitchel took the car" zei ik hem. " good, then we can take my car let's go" zei hij, ik knikte en we liepen samen naar de auto. " did you already go to the beach?" vroeg de jongen me. Ik schudde mijn hoofd van nee. " Nope, so i'm curious " zei ik vrolijk. " well there's water, sand ow and people" zei de jongen grinnikend. " Really, I didn't know that. Since when?" vroeg ik sarcastisch. " not so long ago, actually" zei de jongen op dezelfde toon terug. Ik draaide met mijn ogen maar moest wel lachen. " No, but's its really cool " zei Connor. We kwamen op een parkeerplaats. " where did you park your car?" vroeg ik de jongen, hij keek even bedenkend rond. " I think somewhere in the back" zei Connor. Ik knikte, opeens kwamen er 2 meiden op ons af. " hey, Connor" zei het meisje vrolijk. Connor draaide zich naar de twee meiden. " hey, how are you?" vroeg hij. De meisjes kletsten een beetje met Connor ze bleken subscribers te zijn. " wait, your Jillian right?" vroeg één van de twee meiden. Ik knikte, " yeah, " zei ik en glimlachte. " could we have a picture too?" vroeg ze. Ik keek haar wat verbaasd aan. " erm, really?" vroeg ik haar. " yeah, your covers are so cool" zei ze. Ik bloosde een beetje ik was nog niet echt gewend aan de aandacht. We maakte een foto en ik maakte nog de foto voor de twee meiden met Connor. " but, if you don't mind we have to go sorry" zei Connor toen. " yeah of course bye, it was so nice to meet you" zeiden beide meiden. " it was nice meeting you too" zei ik, en toen liepen we verder.

" It's so cute that you were like suprised those girls knew your name" zei Connor " I still can get used to the fact, strangers know my name. " zei ik grinnikend. " how's that, you got a big account right?" zei de jongen. " Yeah kinda, the last time I checked it was 800K but it's so weird. " zei ik. Connor moest lachen. "I don't know, I'm kinda used to it after two years. But sometimes it's still really strange" zei Connor. " Yeah, like when I had my meet-up I was so blown away from all those people, but then I think about the fact that 800 thousands people are subscribed to me and I would literally be so scared if those people were al in one room " zei ik. Connor luisterde aandachtig en knikte. Het was fijn om met hem te praten. Zijn stem is gewoon fijn om naar te luisteren. " yeah, I have the exact same thing, " zei Connor hij stopte bij een auto, waarschijnlijk de zijne. Mijn gedachten werden bevestigd toen hij de auto van het slot afhaalde. " yeah, more then two million people in one room, then you would need a really big room " zei ik, Connor moest lachen. Ik stapte in en legde mijn tas bij mijn voeten. Tijdens de rit stond de radio aan en praten we verder. Het leek wel of we elkaar echt al jaren kende. Ik keek naar de jongen die nu een verhaal vertelde over een ervaring met een subscriber. De manier hoe hij erover praatte maakte me gewoon vrolijk. Je kon zien dat hij dol was op zijn Frandom. Net zoals ik dol was op mijn subscribers. Op het strand was het heerlijk weer. Het was druk, we waren naar Venice beach gegaan.

Ik had mijn zonnebril bij en uiteindelijk spendeerde we zowat de hele middag op het strand. Kletsend en we childe en maakte lol. We liepen lachend het strand af we hadden net gezien hoe een hond zo op een man sprong en de man verloor zijn balans. " we should've filmed it, o my god" zei ik lachend. "yeah, we always have our cameras and know " zei hij. Ik grinnikte. " do you want me to take you home?" vroeg Connor me toen we in de auto zaten. " if it's not too much to ask" zei ik. " of course not, I'm just going to give you a ride home" zei hij. " thanks, " zei ik en toen reden we richting mijn verblijfplaats. Connor parkeerde voor de deur. " I had a great day, thank you" zei ik vrolijk. " yeah me too, we should hang out more often" zei hij. Ik glimlachte ' sounds like a plan" zei ik vrolijk. " bye, " zei ik vrolijk en zwaaide even naar de jongen toen ik uitgestapt was. Hij zwaaide terug toeterde nog even en reed toen weg. Ik maakte met een grote glimlach mijn weg het gebouw in.


heyyy,
hier weer een lekker lang stukje, dat hadden jullie wel verdiend.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden
en comment, like, subscribe
lots of love

Reageer (2)

  • joshuadun

    loveeiiittt ik hou van dit verhaal al mijn favo's zitten er in (H)

    9 jaar geleden
  • certified_cloud

    leuk stukje!
    snel verder! x

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen