74 - Tauriel
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
Tauriel haalde even diep adem. Fili was niets meer dan een weggestopte herinnering en ondanks dat ze schrok van de mededeling, trof het haar enkel omdat ze wist dat dat verlies Kilis hart moest verbrijzelen.
1 decennium geledenJe bent de s vergeten ^^
MissAimee zegt iets heel slims, een soort plottwist... Typisch iets voor jou.
Als Tauriel familie van Eldinòr en Raphael zou zijn zou dat wel verklaren waarom Philae haar kent.
Yay. Tauruel! Ik denk ook wel dat ze echt naar erebor gaan... Ze denken zeker an Alyssae daar is of daar op zijn minst heen gaat als ze hoort dat zij daar vechten.
1 decennium geledenOMG now everything makes sense! De verdwijning van het kind, de dood van Alyssae's vader, men wou er gewoon voor zorgen dat alle ogen op Chyndall gericht waren zodat Thranduil zonder te veel weerstand van andere legers Erebor kon aanvallen! He's evil as fuck! pure evil and madness! OMG he should get killed by the mountain from GoT or the hound all the same as long as he dies a painful dead it's okay! ;p
1 decennium geledenkili you are so cute!
1 decennium geledenen plssss ga niet naar erebor drama na drama!
Tauriel jeej. En er is idd een mogelijkheid dat die klootzak niamh heeft. Ik hoop het niet voor hem, anders maak ik hem af!
1 decennium geleden