Foto bij W47

“Nou, dus, dat wouden we even zeggen. Dus, euh, bedankt.”
“Ja, bedankt”, vulde een ander aan. “Euh,dag.”
“Geen dank”, zei Brandon. “Fijn dat jullie even zijn langsgekomen.”
“Het belangrijkste is dat jullie gauw weer allemaal beter zijn”, zei Flora.
“Ja, we, euh, gaan nog wat rusten, denk ik”, zeiden ze.
“Ga maar”, zei Helia kalm. De jongens draaiden zich om en liepen de gang weer uit.

“Fijn dat ze dat kwamen zeggen”, zei Bloom zacht.
“Ja, dat hebben wij denk ik niet elke keer gedaan als iemand ons gered had toen we nog groentjes waren”, grijnsde Riven.
“Maar wij zijn ook nooit zó erg in de problemen gekomen”, deed Brandon onschuldig. Iedereen moest er hartelijk om lachen.
“Nou, als jullie het niet erg vinden, ik ga slapen”, zei Tecna. “Ik wil het begin van de kermis morgen niet missen.”
“Hoe laat moeten we er zijn dan?”, vroeg Musa.
“Half tien”, zei Tecna.
“Oké, kwart na negen hier dus”, grinnikte Bloom.
“Komt in orde.” Tecna liep lachend de kamer uit en langzaam verdween iedereen naar bed, zodat alleen Sky en Bloom nog over bleven.
“Zullen wij ook maar gaan slapen dan?”, stelde Sky voor, terwijl hij naar zijn bed knikte.

De volgende ochtend bracht Bloom iedereen in een wip naar Zenith. Ze landden vlakbij de kermis en keken hun ogen uit.
“Wauw…” mompelde Bloom, en ze was niet de enige.
“Heb ik voor een leuk uitstapje gekozen?”, vroeg Tecna lachend.
“Als ik dit vergelijk bij de kermissen op Aarde…”, zei Bloom lachend.
“Dit ziet er als een geweldig weekend uit”, grijnsde Brandon.
“Zullen we dat eerst doen?”, stelde Layla voor, wijzend naar een gigantische achtbaan.
“Goed idee”, stemde Nabu in. Samen haastten ze zich erheen. Het was best een lange rij, maar terwijl ze wachtten, keken ze opgetogen rond naar wat er nog allemaal te doen was en voor ze het wisten, waren ze aan de beurt.



En hier is hij dan eindelijk: De magische kermis (naar het idee van disneylover)
Heeft er nog iemand ideetjes voor dingen die kunnen gebeuren of dingen die de Winx kunnen doen? Alle ideeën welkom!

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen