Foto bij One.

Emma pov -

2+ reacties
dan doe ik verder <3

Ik werd wakker naast mijn beste vriendin Olivia. Ze sliep nog dus nam ik mijn ipod van het tafeltje naast me. Ik stopte de oortjes in en luisterde naar Brick By Borin Brick - Paramore. Na een kwartiertje was ik de liedjes al beu gehoord en besloot ik mij aan te kleden. Ik stapte uit het warme bed en liep in mijn boxershort met hemdje naar de badkamer. Daar friste ik me wat op aan de kraan en spoot wat deo op. Deed mijn haar en kleede me aan. Ik had een skinny jeans aan, een zwart topje en een grijs gilletje met tijgerprint. Toen ik Olivia's kamer terug binnen kwam was ze al wakker. Ze zat achter haar laptop en zocht foto's van Justin Bieber. Ik haat hem echt waar, hij is zo'n arrogant jong ventje. Volgend jaar heeft hij niet meer zo'n stem en is iedereen hem vergeten. Maar ja, ik haatte de mensen die hem leuk vonden niet natuurlijk. Ik hield meer van Jason derulo, Paramore, Chris Brown, David Archuleta, T-pain,... je weet wel. "Ben je eindelijk wakker" zei ik nep-geïrriteerd. Ze lachte en liet me een foto van Justin zien. "Ik vind echt dat hij hard op Jason lijkt." zei ze twijfelend. "Jason is alleen veel mooier" lachte ik terug. Mijn telefoon ging, het was Jason. "Als je van de duivel spreekt." zei ik terwijl ik opnam. Hij vroeg me iets over het groepswerk voor morgen. Toen ik af gelegd had keek Olivia me hoopvol aan. "Wat?" ik keek zo nonchalant mogelijk weg. "Oh, kom op, wanneer ga je het hem vertellen?" ze smeet een kussen naar me. "Nooit, het wordt toch nooit iets. En ik wil onze vriendschap niet kapot maken." ik begon mijn tas al een beetje in te pakken want over 20 minuten stond mijn mama hier. Olivia rende naar de badkamer en kwam er 10 minuten later weer uit. Ondertussen was ik aan haar laptop gaan zitten en begon foto's van Justin en Jason te vergelijken. "Ze hebben op dezelfde plaatsen een moedervlek of sproet. Alleen heeft Jason een volwassenere stem en kan hij niet zingen." zei ik toen ze terug naast me kwam zitten. "Ja, dat is waar..." ik zag haar nadenken. Oh fuck de bel ging. "Ik heb geen zin om op mijn broertje te passen vanavond." zuchte ik. "Dan ben ik tegen 7uur bij jou thuis met Jason." Zei ze opgewonden. "Fijn, dan zit ik nog 2uur met mijn 2 beste vrienden opgescheept" zei ik zuchtend. Ze lachte en gooide weer een kussen tegen me aan. Ik lachte met haar mee en liep gillend de trap af. "Dag mam." begroette ik haar. We liepen naar de auto, toen ik zat nam ik al meteen mijn ipod en stak de oortjes in. Ik zong met het liedje Crush - David Archuleta mee en bedacht dat het leek op mijn gevoelens voor Jason.

Reageer (10)

  • AnubisLiefde

    Verdeeeeerr :D

    1 decennium geleden
  • xFireflies

    verder, ben jij het meisje op de foto haha?:$

    1 decennium geleden
  • floepii

    verder!!

    1 decennium geleden
  • YARBUCKSX

    Brick By Boring Brick is super lieke! :p

    moest ik efn zeggen :D

    xx

    1 decennium geleden
  • YARBUCKSX

    Verderrr :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen