Foto bij 017

Charlotte Braun

Mijn ogen sprongen open, mijn gegil vervulde de kamer en voordat ik het wist zat ik rechtop op me bed. Opgelucht keek ik langs me, waar ik Justin ongedeerd zag liggen. Een paar seconden keek ik naar hem, liet de nachtmerrie tot rust komen en toen pas schudde ik verbaasd mijn hoofd. ‘Iehl!’ riep ik. Ik gaf een duw aan Justin en voordat ik het wist viel hij met een klap op de grond. Ik hoorde hem kreunen. “Wat doe ik bij jou in bed?- Viezerik die je bent!” Ik keek naar mijn lichaam en merkte op dat ik het jurkje wat ik gisteravond droeg, nog steeds aanhad. Wel had het een vreselijke alcohol geur. Weer zuchtte ik opgelucht, want dit betekende dat ik geen seks met hem had gehad.

Justin krabbelde zichzelf weer overeind en keek mij hoofdschuddend aan. “Wat denk jij nu weer te doen?” Ik fronste mijn wenkbrauwen. “Wat denk ik te doen? Jij bent degene die hier samen met mij in een bed ligt.” Hij hief zijn schouders op. “Iemand moest voor je zorgen omdat je zo zat was. Ik had niet gedacht dat ik zo slecht tegen alcohol kon.” Ik keek hem fronsend aan. “Ik slecht tegen alcohol kunnen?” vroeg ik ongeloofwaardig. “Ik heb eens niet zoveel gedronken.” Een lichte grijns sierde zijn gezicht. “Kun je je anders nog iets van gisterenavond herinneren?” Ik probeerde te denken, maar dat lukte niet al te makkelijk door mijn verschrikkelijk hoofdpijn. Ik beet op mijn lip toen ik inderdaad bijna niets meer van de avond af wist. Ik kon me enkel nog herinneren dat Justin weg was gegaan. Beschamend schudde ik mijn hoofd. “Nee ja, dat dacht ik al.” Hij klom weer op het bed en liet zijn hoofd vallen op zijn kussen, en sloot zijn ogen. “Ik heb trouwens niets met je gedaan hoor.” “Je zou niet eens durfen.” “Ik zou dat niet eens willen.” “Wat bedoel je daar nu weer mee?” “Gewoon, dat ik geen seks met je zou willen hebben.” Ik begon te lachen. “Dat zeg je nu, stiekem wil je dat wel.” Hij schudde zijn hoofd. “Ook al was ik de laatste man op aarde, dan nog zou ik dat niet met jou willen doen.” Er viel kort een stilte. “Ik ook niet met jou hoor.” Mompelde ik. “Gelukkig maar.” Zuchtte Justin, hij draaide zich om zodat hij nu met zijn rug naar me toe lag. “Maar als je geen seks met me wilt hebben, hoef je nu ook niet langs mij in een bed te liggen.” Ik legde mijn handen op zijn rug en gaf hem een harde stoot. Daar lag hij weer, kreunend op de grond.


Wauw, ik had echt al een tijd niet meer geschreven.

Reageer (3)

  • SemmiaBieber

    Inderdaad je moet verder schrijven meid (Y)

    9 jaar geleden
  • Elysian

    Dat betekend dat je snel verder moet!! X

    9 jaar geleden
  • Monks

    Maar heel stiekem willen ze elkaar

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen