mijn eerste hoofdstukjee :)

Jaaa hoor het is weer eens zover zegt fabiene tegen haar vriendinnen violetta en kelsy.
trek je er maar niks van aan hoor zo gaat het de laatste tijd zo hier in huis papa is al een paar dagen weg geweest zodat ze allebei even konden nadenken maar het helpt echt geen flikker hoor! ooh dat is niet zo fijn meisie zegt kelsy we zijn er echt altijd voor je he zegt violetta ja thenx zegt Fabiene vind je het anders fijner als we weg gaan vraagt Kelsy euhh ja als jullie het niet erg vinden! dan chatten we wel gewoon via msn. Ja dat is goed meis zeggen Kelsy en Violetta te gelijk! Fabiene laat de 2 meiden even uit en roept ze nog na wel online komen he?! jaaa roepen ze! Fabiene blijft nog even in de gang staan om te luisteren wat hun ouders allemaal zeggen maar ze schreeuwen zo hard dat ze het niet kan verstaan dus rent ze maar weer hard naar boven en bij de laatste tree glijdt ze uit BAMMM! Met haar kin op de tree, haar knie blijft haken aan een spijker en dan boem bam baf!! daar lag ze dan onder aan de trap te huilen met een tand eruit en gat in haar nieuwe broek en een gaatje in haar knie en een snee op kin. auwwwwwwwww roept ze huilend en hard haar ouders kwamen net de gang in gerend "lieverd wat is er gebeurd, ooh meisje toch" huilt haar moeder. wat moeten we doen vraagt haar moeder snel aan haar man. ik weet het ook niet. ondertussen was het broertje van Fabiene thuis gekomen, Hee watis hier aan de hand vraagt Joost haar broetje. Niet nu Joost zegt haar moeder, ik, ik ben van de trap afgevallen zegt Fabiene die net is gestopt met huilen. Ohww meisje toch zegt haar moeder weer, oohw wat moeten we nu toch doen? euhh misschien naar de hap gaan zegt Joost. Ohjaa gelijk stappen ze in de auto en rijden ze naar de hap. eenmaal bij de hap zijn ze gelijk aan de beurt, jongedame wat is er gebeurd vraagt de dokter, Ik ben gevallen van de trap. En hoe komt dat? ik gleed uit en toen kwam ik eerst met mijn kin op een tree en toen bleef ik haken aan een spijker en toen lag ik beneden onder aan de trap. Zozozo zegt de dokter, nou dan ga ik maar eens even kijken. ondertussen zaten Kelsy en Violetta al in de chatgroep van de 3 vriendinnen.

heyy meiden
heii girllss
waar is Fabiene?
geen idee!
raaaar!!
ja idd ze vroeg zelf of we op msn kwamen.
mis is er iets gebeurd!
hoe bedoel je iets gebeurd?
nou haar ouders hadden toch ruzie! misschien is er iets gebeurd!
ooh ja zou kunnen kom dan gaan we naar haar huis kijken of er iets is.
ja is goed over 5 min bij het bruggetje!
is goed! tot zoo x
kelsyyy is ofline
oke tot zo xx
viooltjee is ofline

tingdong, tingdong! de bel bij Fabiene's huis gaat. Joost doet open. Hoi joost is Fabiene er misschien? Nee sorry die is naar de hap toe. Huhh hoezo vragen de 2 meiden in koor! Ze is van de trap gevallen, En wat heeft ze nu vraagt Kelsy geen idee zegt Joost me ouders zijden alleen dat ik hier thuis moest blijven.
CLIFFHANGER!!

Reageer (2)

  • Shailoverx

    dankjee ik ga zeker snel verder! :)

    9 jaar geleden
  • Zzebraatje

    leukk hoop dat je snel verder gaat :D

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen