Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (49)

  • chanyeoI

    Schrijf je eigenlijk ook vervolgen? Want anders wil ik er wel een aanvragen ^^

    Het vervolg:
    Jouw naam: Anne
    Naam bandlid: Calum
    Gesproken in Engels of Nederlands: doe maar weer Nederlands
    Storyline: Anne en Calum hebben de Starbucks-date waarop Calum haar gevraagd had. (Is dat eigenlijk goed Nederlands? Het klinkt zo raar.)
    Welk point of view: ik-vorm
    Extra opmerkingen: ik vond de "deel 1" echt heel leuk, maar dat had ik al gezegd.
    Happy/sad end: happy natuurlijk (;
    Eventuele titel: de titels die je verzint zijn goed, dus dat mag je zelf weten.

    Alvast bedankt!

    1 decennium geleden
  • Smexy

    Jouw naam: Alliyah Dorin
    Naam bandlid: Harry Styles
    Gesproken in Engels of Nederlands: Engels
    Storyline: Harry is beroemd en is op tour met One Direction. Harry en Alliyah hebben samen een zoontje Jim, van twee jaar oud maar de wereld weet niet dat Harry een vriendin heeft en een zoon. Harry laat Alliyah en Jim naar hem toe komen om mee te gaan op tour en fans komen er uiteindelijk zelf achter dat hij de vader is van Jim. Verder mag je er zelf nog iets bij verzinnen.
    Welk point of view ( zijn, haar, onzijdig,ik-vorm, jij-vorm, hij/zij vorm): Ik-vorm pov. Alliyah
    Extra opmerkingen: Alliyah is 19 en heeft blond haar, blauwe ogen en is 1.74. Ze heeft ook een piercing door haar lip. Harry is heel close met Jim als hij bij hem is en Harry is ook een geweldige vader.
    Happy/sad end: Happy end
    Eventuele titel: Verzin maar iets, weet niet echt een titel.

    Succes
    .x

    1 decennium geleden
  • Igneel

    Jouw naam: Charlene
    Naam bandlid: Luke
    Gesproken in ENGELS of Nederlands: Engels
    Storyline: Luke is de badboy van de school (ook de populairste jongen) en Charlene juist het meisje wat heel braaf is. Als Charlene dan toch valt voor 'de badboy', is iedereen hier op tegen. (verzin verder maar wat, haha!)
    Welk point of view ( zijn, haar, onzijdig,ik-vorm, jij-vorm, hij/zij vorm): ik-vorm, vanuit Charlene.
    Extra opmerkingen:
    Happy/sad end:: Liever sad, but happy is okay too!
    Eventuele titel: In Love With A Troublemaker

    1 decennium geleden
  • Veerleo

    Jouw naam: Charlie O'Malley
    Naam bandlid: Michael Clifford
    Gesproken in Engels of Nederlands: Nederlands
    Storyline: Charlie en Michael waren beste vrienden, niet te scheiden van elkaar, totdat Charlie verhuisde naar Engeland. Jaren later verhuist Charlie weer terug naar Australie, om haar laatste jaar daar af te maken en daar ook te gaan studeren daarna. Ze had al een paar jaar geen contact meer gehad met Michael, maar komt hem toevallig tegen op straat. Bijna meteen zijn ze alweer onafscheidelijk. Bij een bijeenkomst van de band gaat Charlie mee en de jongens zijn Michael en haar aan het plagen dat ze elkaar leuk vinden, zoals gewoonlijk. Ze menen er niks mee, maar niemand wist dat ze elkaar echt leuk vinden, maar dat nog niet tegen elkaar gezegd hebben.
    Welk point of view: Wat voor jou het beste uitkomt.
    Extra opmerkingen: Charlie kent Michael vanaf haar vierde en verhuisde op haar twaalfde. Ze heeft donkerbruine krullen en blauwe eigenwijze ogen en een stoere kledingstijl.
    Happy/sad end: Happy (:
    Eventuele titel: idk, doe maar wat.

    1 decennium geleden
  • Infrared

    Jouw naam: Lizzy (Liz)
    Naam bandlid: Luke
    Gesproken in Engels of Nederlands: Engels (:
    Storyline: Liz is in London voor een festival met vriendinnen. 5SOS is daar ook en ze zitten in de buurt van elkaar. Haar vriendinnen zeggen dat Luke haar wel ziet zitten en de hele tijd naar haar kijkt. Liz vind 't allemaal wel prima en doet geen moeite. Uiteindelijk geeft Luke haar zijn nummer. De maanden erna praten ze regelmatig en raken ze langzaamaan bevriend, ook al weet ze dat Luke meer wil, maar ze is eerder bang voor het gedoe eromheen. Als 5SOS in Nederland is, vraagt Luke Liz of ze wil komen en ze wil graag komen. De rest mag je zelf bedenken.
    Welk point of view ( zijn, haar, onzijdig,ik-vorm, jij-vorm, hij/zij vorm): ikvorm, Liz's POV
    Extra opmerkingen: 5SOS is bekend. Liz
    Happy/sad end: happy hihi
    Eventuele titel: idk :/

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen