Naam hoofdpersonage:
Naam bandlid:
16+:
Uiterlijk:
Karakter:
Verhaallijn:
Extra:
Waarschuwen als de os af is?:

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • HarrysCurlyMofo

    Naam hoofdpersonage: Kaoutar
    Naam bandlid: Harry Styles
    16+: Ja
    Uiterlijk: Grote bruine ogen met lange wimpers en lang donkerbruin haar.
    Karakter: Lief, spontaan, grappig, vrolijk, hyper, onafhankelijk, brutaal, bijdehand, eingewijs en grappig
    Verhaallijn: Kaoutar gaat bij harry thuis. Ze hebben een relatie. Harry kookt voor haar. Ze gaan ook een film kijken. Hij probeert haar telkens in bed te krijgen. Wat zij best irritand vind. Op een gegeven moment geeft die op. Maar dan krijgt die wat hij dr hele tijd wilt.
    Extra:
    Waarschuwen als de os af is?: Ja

    1 decennium geleden
  • TheFirstOfApril

    Naam hoofdpersonage: Hade
    Naam bandlid: Luke
    16+: Nee
    Uiterlijk: Bruin haar, bruine ogen, 1m67
    Karakter: verlegen, beetje ingetogen, soms bitchy
    Verhaallijn: de jongens van 5SOS, Hade en Larissa zijn allemaal vrienden. Op een dag ontstaat er brand in het gebouw bij Hade en Larissa thuis, de jongens zijn op dat moment daar ook, Luke red Hade, .....
    Extra: /
    Waarschuwen als de os af is?: yep

    1 decennium geleden
  • Krios

    Naam hoofdpersonage: Margot
    Naam bandlid: Harry
    16+: Nee
    Uiterlijk: Lang blond haar, bruine ogen, hipster bril, jeansshortje met bretels en een los topje.
    Karakter: Lief, aardig
    Verhaallijn: Margot en Harry zijn de grootste vijanden, en dat is ook bekend op de school waar ze naar toe gaan. Maar wanneer ze allebei gaan studeren, moeten ze roommates zijn. Ze zijn de hele tijd nijdig tegen elkaar en kunnen elkaar echt niet af. Ze vechten en ze schelden elkaar uit. Niall en Louise (hun beste vrienden) zijn het zat om altijd de ruzie moeten aan te horen als ze hun komen bezoeken. Ze willen dat ze het uitpraten. Ze gunnen elkaar nog altijd geen liefdevolle blik. Maar als ze terug alleen zijn, zoent Harry Margot. Margot slaat Harry. Ze blijven weer ruziemaken. Tot dat Margot zegt dat ze gevoelens heeft voor hem en ze zoent Harry. Na die dag gaan ze door het leven als vriend en vriendinnetje. En Louise en Niall zijn ook heel die tijd samen en ze waren dat vechten zat omdat ze elkaar dan niet konen zien.
    Extra: x
    Waarschuwen als de os af is?: ik neem wel een abo ;)

    1 decennium geleden
  • flawlesslawley

    Naam hoofdpersonage: Olaya
    Naam bandlid: Zayn
    16+: Kijk maar of je er iets mee kan, hoeft niet.
    Uiterlijk: Bruine ogen, Donkerbruin haar, golvend, laagjes, niet lang.
    Karakter: Lief, Aardig, gevoel voor humor, zegt wat ze denkt, als ze alleen is, is ze verlegen, kan goed tekenen, en danst graag.
    Verhaallijn: Ze gaat naar het strand met vriendinnen, en komt 1d tegen, ze houd helemaal niet van 1d maar haar vriendinnen halen haar over om naar ze toe te gaan, uiteindelijk vind ze Zayn eigenlijk wel heel leuk.
    Extra: idk
    Waarschuwen als de os af is?: Mag, maar ik heb abo xo

    Succes xo

    1 decennium geleden
  • Larry_Stylinson

    Naam hoofdpersonage: Anouk
    Naam bandlid: Niall
    16+: Ja :)
    Uiterlijk: Donkerblond haar tot ellebogen met een beetje slag, lichtbruine ogen, rond de 1,70
    Karakter: Lief, aardig, verlegen, eet veel maar komt niet aan :). behulpzaam.
    Verhaallijn: Anouk wordt heel erg gepest door Niall en zijn 4 maatjes, en dus ook op een dirty manier, maar op een dag vindt niall het te ver gaan en neemt hij anouk mee naar huis. Anouk is wel heel bang en als hij haar gaat zoenen ook maar dan legt hij uit dat hij verliefd op haar is.
    Extra: /
    Waarschuwen als de os af is?: Mag maar hoeft niet als dat niet handig is want ik neem sowieso abo :)

    Ik hoop dat je hier iets van kan gaan maken x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen