Foto bij chapter twenty-one - Only good news.

mijn cutiepieee ^^
meeeer reacties,
meer abo's
ik wil altijd maar meeer ;D
nee nee; vind het gewoon leuk
om jullie reacties te lezen.

<3

Justin pov:

terwijl ik op de gang aan het wachten was, zag ik de mama van Charlotte staan. Ze durfde denk ik niet naar binnen gaan. Ik ging naar haar toe. "Ga maar hoor, ze zijn haar aan het wassen." ze knikte en draaide zich terug om naar mij. "Dat is het niet, haar vader is ook zo dood gegaan. Toen hij van een dijk viel. Alleen was er bij hem niemand die hem nog kon redden. En dat heb jij wel gedaan, ik ben je echt super dankbaar." ik knikte en gaf haar een knuffel, ze was tenslotte als een 2e moeder voor me. De verpleegster kwam terug buiten en ik liet Sophie even alleen naar binnen gaan. Ik liep de andere kant op. Ik moest me nog eens vertonen in de studio. Dat moest wel. Ik had ze al lang genoeg laten wachten. En ik wou mij fans ook niet teleurstellen. Tenslotte is het daar allemaal mee begonnen. Ik voelde mijn gsm trillen. "Hallo? - Ja Ush. - Ik ben onderweg. - jahaaa. - omg, ze ligt wel al een maand in het ziekenhuis eh. - is goed. " Waarom vonden ze het niet normaal dat ik bij haar bleef. Maar goed, ik ging dus naar de studio. Toen ik eenmaal binnen was, was het er al erg druk. Ik vroeg wat aan Ush en kreeg meteen weer een botte opmerking. "Godverdomme, waarom moeten jullie nu zo doen? Ik heb toch niks verkeerd gedaan?" Riep ik echt heel kwaad. Ze moeten m met rust laten, ze is mijn meisje en ik zorg voor haar. "Hee, man, zo bedoelde hij het vast niet." Ik draaide mij om, en zag Ryan staan. "Man, da's lang geleden." ik gaf hem een box.

Charlotte pov:

Mijn mama kwam alleen binnen. "Dag mam!" ik lachte "Dag liefje" ik vroeg me af waar Jusitin was, maar het zou zo ondankbaar klinken als ik dat nu vroeg. Maarja, ik wou het echt weten. "Waar is Justin?" ze keek me lachend aan. "Waarom had ik die vraag toch verwacht?" ik lachte "Hij is in de studio." vervolgde ze. Ik knikte, ja hij was er al lang niet meer geweest. Die mensen moesten steeds alles uitstellen. De dokter kwam nu binnen. "Ik heb goed nieuws en slecht nieuws." ik lachte. "Het goede nieuws is dat je morgen naar huis mag, maar je mag nog niet naar school." Ik keek hem vragend aan. "Wat is dan het slechte nieuws?" Hij keek me nog vragender aan. "Dat je niet naar school mag." Oh haha ik lachte. "Haha, oke dan." Ik wou Justin meteen bellen, maar bedacht me. Hij was tenslotte terug dé justin bieber op dit moment, en dat wou ik hem niet afpakken.

Reageer (7)

  • Drake

    zo móói geschrevenn. (LLL_)
    heel snel verderr. xoxo

    1 decennium geleden
  • TICKETTOHELL

    Verder Verder Verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen