Dankwoord + Recenties
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (13)
Deel 2. Absoluut. Iedere keer als ik zag dat ik een nieuw pb had hoopte ik dat het van dit verhaal was zodat ik weer verder kon lezen. Ik vind het echt een top verhaal em. hoop dat er een deel 2 komt.
1 decennium geledenEen paar dagen geleden was ik opzoek naar een leuk Avengers verhaal, ik kwam dit tegen.
1 decennium geledenIk was meteen mee met het verhaal en vond het altijd jammer om bovenaan het scherm te lezen dat het het laatste hoofdstuk was. Daarom was ik dan ook altijd super blij als ik in mijn inbox zag dat 'Laleah' een nieuw hoofdstuk heeft geschreven.
Het verhaal was super geschreven, alles zat perfect in elkaar. Het was geweldig om met veel fantasie een beeld te vormen in je hoofd hoe alles eruit zou zien. Ook al maakte de GIF's in het hoofdstuk het ook makkelijker. De relaties tussen de personages kwamen duidelijk over. (al hoopte ik iedere keer dat er iets zou gebeuren tussen Steve en Syrena)
Dit verhaal is in 1 woord: supercalifragilisticexpialidocious
Ik hoop dat er een tweede deel komt.
Van mij mag je doen wat je wilt.
Keep up the good work!
Ik vond je verhaal echt steengoed! Behalve het einde, but you know why
Eigenlijk weet je mijn mening al, maar ik herhaal:
Ik weet nog dat ik aan mijn bureau zat en een Abo nam bij, Hoofdstuk 4, 5? Ik weet het niet meer, maar ik weet wel dat ik als een blok voor je verhaal viel, net als voor Cap. Toen ik reacties begon te plaatsen zijn we tja, in contact gekomen met elkaar. Ik was en ben een trouwe Abo op je verhaal, en ik vind dat je gewoon verder moet gaan, don't care what other people think about the story. Want ja, je vond mijn zeur-reacties geweldig zeg je zelf.
Degene die ik het liefste terug zou willen zien? Ik denk The F4, Dr Doom, Spiderman... Ik weet het niet.
Nu ik dit alles zo opschrijf verschijnen er best wel wat traantjes in mijn ooghoeken. I'm weak haha... Maar even serieus: Ik hoop dat je niet stopt met schrijven, en ik zal je volgen tot de poorten van de hemel en verder, haha.
Xx,
Kahlan/Xanth. 1 decennium geleden