Dus ik moest eerst keihard lachen en a derhalf uur later zat ik keihard te huilen. Hoe?
Nou eerst moest ik werken en een gast vroeg heel logisch om een "pracht pet". Oftewel hij wilde een roy donders juigpet(ik werk bij de jumbo voor de mensen die dat niet wisten). Ik zat echt zo van: "waarom wil je dat?"
En toen kwam het huil gedeelte.
Ik ging naar de voorvertonig van The Fault In Our Stars bij de bioscoop bij mij in de stad. Ik heb zo hard zitten janken. Nog nooit zoo hard bij welke film dan ook. Ik had ook serieus een streep mascara over mijn wang lopen vanwege de tranen.
Dus iedereen die er van plan is naar toe te gaan. Succes!!!
Daarbij heb ik trouwens het idee dat the Fault In Our Stars de enige echte sequel van An Imperial Affliction is.
Sorry voor mijn geratel maar ik heb het boek vorig jaar al gelezen dus ik kijk al zo lang uit naar de film.
En ik wil nog even iets zeggen over hoofdstuk 19(ja die heb ik al gechreven) niets is wat het lijkt.
I love you!!!!!!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • DareToBelieve

    K wil ook een hond :(
    Pam is een leuke naam :)

    Snel verder!!

    9 jaar geleden
  • GunsRoses

    Yay hondje!!! Ik houd van hondjes!!!:D
    I love your story, hope you don't mind some recommendations to other people ;)

    9 jaar geleden
  • Louisgirl

    Wat zijn ze toch allemaal met de regels overtreden?? Stiekeme tattoo, roken, vriendjes die niet kogen???
    En o mijn god!!! Je bent al naar de Fault In Our stars geweest??? Ik wil ook!!!!
    En ik denk dat je best wel eens gelijk kan ebben met AIA!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen