Foto bij 013

Charlotte Braun

Ik had alweer een vreselijke nacht achter de rug. De laatste twee dagen waar stressvol. Alles leek weer zoals eerst, maar ik was nog steeds bang. Justin zei dat we binnenkort in actie zouden komen, alleen ik had geen idee wanneer. Ik keek vies naar het zwarte scherm van mijn telefoon, toen ik mijn wallen zag. Ik kon geen snuifje angst bij het beroemde tweetal merken aangezien ze zoals gewoonlijk heel de nacht aan het feesten waren. “Hey, leuke nacht gehad?” Justin greep mijn sandwich uit mijn hand en nam een hap. “It was amazing, beautiful.” Ik keek naar zijn nieuwe prooi waarna ik afkeurend mijn hoofd schudde. Justin drukte een afscheidskus op haar mond. Ze zou hem nooit meer terug zien.

“Mhh heerlijk.” Mompelde Justin nadat hij heel mijn sandwich had weggekaant. “Was het leuk – met hoe heet ze ook alweer?” Hij hief zijn schouders op. “Geen idee.” Ik fronste mijn wenkbrauwen. “Ik heb tenminste vaak avonduurtjes, dat kan ik van jou niet zeggen.” “Je kent me niet eens.” reageerde ik bot. “Genoeg om te weten wat jij gisteravond gedaan hebt.” “Oja, vertel het dan?” Zijn mond vormde een grijns. “Je hebt eerst een huilfilm gekeken, vervolgens tot 2 uur in de nacht gossip girl gekeken en daarna tot 5 uur in de morgen met een kussen je oren bedekt.” Mijn mond viel open van verbazing. Hoe wist het dit? “Hoe weet je dit.” Je kon verbazing in mijn stem horen. Weer hief hij zijn schouders op. “Mensenkennis.”

Ik had weer een sandwich gemaakt. “Nee – af.” Commandeerde ik. Justin keek me voor een paar seconde sip aan maar herstelde zich weer snel. “We hebben vandaag zaken te doen.” “Oh gezellig.” Mompelde ik sarcastisch. Waarschijnlijk wilde hij weer een feest organiseren voor vanavond, of zoiets. “Serieus zaken, Charlotte.” Ik slikte. Dit was het moment. Nu ging het pas echt beginnen.

Reageer (5)

  • Jerauhl

    Waarom stop je hier?! Argh ik wil meer :-(

    9 jaar geleden
  • xxswaggie

    Oeehh spannend!!

    9 jaar geleden
  • SemmiaBieber

    Verder?

    9 jaar geleden
  • Elysian

    Wat doe je? Ga verder xxx

    9 jaar geleden
  • Elysian

    Wat doe je? Ga verder xxx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen