Foto bij I fell for you ~140~

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Chyna2001

    LAAT JESS DOODGAAN EN JIJ GAAT ERAAN!!!!! (6) (6) (6) (6) (6)

    (A)

    En snel verder (A)

    1 decennium geleden
  • magiclove

    ... net als mijn Jessica.
    Awww dat is kei cute (: Sev je bent zo'n schatje (:
    Hopelijk komt Jess snel weer bij (:
    Haha ja spandoeken en fangirl liedjes oeh en t-shirts met slogans op ;p
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Vega

    mijn Jessica.
    Dat vond ik zo lief

    1 decennium geleden
  • ashleyG

    oehh gaar het wel goed komen met jess omg ze gaar toch niet dood dan is sevvie heel verdrietig daf gun ik hem niet ( hahah vergeet helemaal een punt te zetten in dr zinnen) sneeeel door

    1 decennium geleden
  • Aora

    Kan niet echt een lange reactie geven want ik moet zo naar de hockey en aangezien mijn kat ondertussen over m'n toetsenbord loopt duurt het 3x zolang eer ik iets heb getypt.

    Eigenlijk heb ik nu totaal geen voorspelling van wat er gaat komen. Ik ben benieuwd waar jij meekomt want ik weet eigenlijk niks. Het enige wat ik kan bedenken is dat Sev sprookjes heeft gelezen en dat hij jes gaat zoenen omdat je dat altijd in die sprookjes leest en dan wordt jes wakker en die heeft dan zoiets als: je bent m'n prins. En dan zoenen ze en dan komt Perkamentus aanlopen die dan glimlacht over z'n halfronde bril en denkt: ik wist het. Nu moet ik alleen nog m'n geld innen van anderling aangezien ik de weddenschap heb gewonnen. En dan komt Perkamentus er achter dat harry er ook nog is en die brengt hij dan naar de ziekenzaal waar jes ook heen moet omdat ze gewond is en dan als harry wakker wordt in de ziekenzaal ziet hij jes en Sev samen in een bed daar liggen want jes mocht niet uit de ziekenzaal en Sev wilde haar niet alleen laten. En dan zit Perkamentus op een ander bed ze te bekijken.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen