Foto bij Twincest x3 [1]

Hope you like it !! x3

Het leven ging zo z'n gewone gangetje ten huize Kaulitz. Simone was winkelen, Gordon had een vergadering op de muziekschool en de tweeling was weer eventjes thuis. David had hen vakantie beloofd na hun tour in Amerika, en deze hadde ze nu gekregen. Ondanks het feit dat ze pas een dag of 3 thuis waren, had Tom wel al weer een aantal van die grietjes met dikke tieten op zijn kamer ontvangen. En ook op dit moment lag hij weer in bed met zo een grietje. Je kan het gekreun wel door het hele huis horen. Op dat zelfde ogenblik is er heel wat anders aan het gebeuren in de andere slaapkamer, de slaapkamer van Toms tweelingsbroertje Bill. In de kamer hangt een ongelukkige, trieste sfeer. Op het bed ligt een jongen met lang zwart haar als een bolletje opgerold. Zachte snikjes komen van het hoopje mens vandaan.

Een tijdje later is het gekreun en gehijg door het huis gestopt en laat Tom zijn vrouwelijk bezoek buiten. "Doei", zegt het meisje waar Tom de naam nieteens van weet. "Doei" antwoord hij snel en gooit de deur achter haar dicht. Hij zet zich in de zetel en begint rustig wat te zappen op tv. Zonder dat hij er enige aandacht aan schenkt, komt Bill de trap afgewandeld en hij zet zich neer in de andere zetel. "Wat is er op tv?" vraagt hij aan zijn 10-minuten-oudere-tweelingbroer. "Niets interessants" Weet deze te antwoorden."Oh" is het enige wat Bill antwoord. Tom draait zijn hoofd naar Bill en kijkt zijn broertje recht in de ogen. "Wat is er?" vraagt hij bezorgd. "Niets" zegt Bill gauw en een beetje geschrokken omdat zijn twin iets merkt. "Ow,oké dan" is het enige wat Tom zegt. Maar in zichzelf weet hij dat Bill liegt, dat voelt hij gewoon. Er is iets met Bill, al een paar weken merkt hij het. "Bill doet anders tegen me, maar waarom" denkt hij bij zichzelf.
Hij is vastbesloten om het te weten te komen !



Hopelijk vonden jullie hiet eerste deel goed !
reactii's (A)

Reageer (3)

  • Sick

    Billeke toch :(

    1 decennium geleden
  • Lumen

    wauw, ben dol op je schrijfwijze.

    1 decennium geleden
  • Bodine95

    NOG GEEN REACTIES?
    Nu lekker wel ^^.
    Poor Billie :(.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen