42 - Thorin
Hmm, helemaal tevreden ben ik niet met dit hoofdstuk, maar goed. Jullie zullen het er maar mee moeten doen. :')
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (13)
Wat dacht die idioot wel niet? Dat hij de touwtjes kon overnemen zodra hij met zijn zus getrouwd was?
1 decennium geledenPrecies. Wordt wakker stomkop. Je kunt niet dronken regeren.
En wat betreft die harp... Idioot, er hangen meer herinneringen aan dan alleen het lied voor Alyssae.
Wat dacht je van die avond in Balingshoek?
1 decennium geledenHahaha, sorry, maar dit is zo Twilight-achtig, dat ik hier ren beetje van moest lachen.
Aah. Ik heb wel medelijden met hem. Hij wil het ook niet zo... Hij doet het gewoon steeds fout.
<<<"terwijl hij haar Dis dacht" - aan >>>
Ik vind hem zo ongelofelijk zielig! Ik hoop toch dat dit snel beter gaat worden, want ik voel me droevig om dit steeds te moeten lezen. :c
1 decennium geledenDát is erg voor die harp (heb ik nu echt medelijden met een harp?)
1 decennium geledenThorin, begrijp je dan niet dat je nog gevoelens voor haar hebt? Zoek Alyssae en wordt terug gelukkig dat is de enige manier om dwergwaardig verder te leven.
Ahw, hij is zo op dan krijg je toch weer medelijden met hem
1 decennium geleden