Foto bij Chapter 36

Hey lieve lezerss!!

Een vriendin en ik zijn gister begonnen met een andere Marvel story. En nja, ik dacht wat is de beste manier om daar aandacht voor te trekken dan bij de echte Marvel lezers zelf ;)

Dus hier is de link en ik hoop dat jullie daar misschien zin in hebben :D

ENJOY!!!


Powers of Nature | Avengers

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • WhiteTiger

    OMG Tony zet weer eens een leuk ego op xD i love him ^o^

    Are you going to ring?” Tony stopt zijn handen in zijn broekzak en gaat naast me staan. “No you ring.””I think you should ring.” Ik frons mijn voorhoofd en kijk hem aan. “No. You ring.” Hij schud zijn hoofd. “No. You.” “Fine..”

    “Alright then!” Tony geeft een draai aan het stuur en parkeert tegenover het huis van Jane. “I am a genius.” Lachend kijkt hij me aan en veegt een keer over zijn snor heen.

    we know Tony we know xD but hell yeah :Y)

    9 jaar geleden
  • XMusicBeatsX

    HAHAHAHAA

    Are you two dating





    YES. I WAS WAITING FOR THAT MOMENT:

    “Anyway.. We fought against Loki and we won.” Voegt Tony er aan toe. “The problem is..
    MY girl here, has had nightmares since that happening. And we thought that there is a possibility.. That Loki is behind all that..”




    I'm gonna dance now

    9 jaar geleden
  • FabriziaNaomi

    HAHAHAHAHA ARE YOU TWO DATING

    9 jaar geleden
  • FabriziaNaomi

    Are you going to ring?” Tony stopt zijn handen in zijn broekzak en gaat naast me staan. “No you ring.””I think you should ring.” Ik frons mijn voorhoofd en kijk hem aan. “No. You ring.” Hij schud zijn hoofd. “No. You.” “Fine..”

    Hahahahahahaha geweldig stukje xd

    9 jaar geleden
  • 707

    Super leuk hoofdstuk! Snel verder please :)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen