Preface...
Cloe’s POV
Daar stonden we dan Rose en ik. Ik had nooit gedacht dat dit me zou overkomen, samen met een Chat vriendin naar de première van Eclips, mijn dag kon niet meer stuk. Dit was de eerste keer dat ik Rose had ontmoet en meteen klikte het goed, net als onze gesprekken. Ik werd aan mijn schouders geschut en keek op,, ik lachte en Rose ook. We moesten ons inderdaad concentreren, hier hadden we namelijk naartoe gedroomd. Ik stond in de rij samen met Rose. Ik keek opzij en zag een zwarte auto aankomen, nog niet eens zo ver van ons vandaan. Ik keek snel rond of iemand anders het ook had gemerkt, maar niemand. Ik bleef maar die kant opkijken en ik zag dat de deuren open gingen. Snel tikte ik Rose aan, en ze keek vrijwel meteen abrupt om, , maar ze stopt haar zin al meteen, want haar ogen bleven vasthangen op 2 bruine, terwijl ik alleen maar naar een paar groene kon kijken en naar niks anders.
Daar stonden we dan Rose en ik. Ik had nooit gedacht dat dit me zou overkomen, samen met een Chat vriendin naar de première van Eclips, mijn dag kon niet meer stuk. Dit was de eerste keer dat ik Rose had ontmoet en meteen klikte het goed, net als onze gesprekken. Ik werd aan mijn schouders geschut en keek op,
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
man ik wil meer lezen en dan moeten we tot 1 jan wachten
1 decennium geledenVerder!!!!!!!!
1 decennium geledenLijkt me echt een heel leuk verhaal!!
Lijkt me een leuke verhaal!
1 decennium geledensnel verder!!
OMG snel verder!!!!!!!!!!
1 decennium geledenkben zo nieuwschierig:9~
meer meer meeeeeeeeeeeeeeeer(A)
xx(K)
1 decennium geledenILOVEIT!!
snel verder!!