Foto bij 008

Charlotte Braun

Een auto scheurde langs me voorbij toen ik bij het stoplicht stond. Het waren Justin en Khalil. Ik zuchtte diep. Toen Scooter me had gevraagd voor deze opdracht, dacht ik dat het redelijk makkelijk zou gaan. Ik had verwacht dat dé Justin Bieber wel volwassener was dan dit, wat hij nu was. Het enigste wat ik zou moeten doen was een beetje op hem letten en Scooter laten weten wanneer er iets vreemds of iets was gebeurd waardoor Justin weer problemen zou krijgen. Na de voorvallen van de afgelopen maanden, toen hij bijvoorbeeld in de cel had gezeten, werd de popster in de gaten gehouden. Scooter wilde voorkomen dat hij een gevangenisstraf zou krijgen, dit gunde Scooter hem niet.

Toen ik de parkeerplaats van de studie opgereden kwam, zag ik de twee al leunend staan tegen de Porsch. Ik stapte de auto uit. Vrijwel meteen kwam een sterke geur me tegemoet. De geur was misselijkmakend en toen ik naar de jongens keek, zag ik waar de geur vandaan kwam. Khalil nam nog een hijs van een joint. “Jongens, serieus?” mompelde ik verbaasd. “En ze heeft weer een mening hoor.” “Mag ik die niet hebben dan?” Justin nam nu een hijs, gaf de joint weer aan Khalil en liep naar me toe. “Van mij mag je die hebben hoor.” “Als ik die mag hebben doe nu maar die joint weg dan.” Hij begon te lachen. “Serieus Charlotte? Je bent hier nu twee dagen en het enigste wat je doet is ons aanpassen. Maar zal ik je is een geheimpje vertellen.” “Nou?” Ik keek hem fronsend aan. “Je bent nu in Bieber’s-wereld. En alleen ik bepaal wat er in deze wereld gebeurd.” Ik keek hem niet begrijpend aan. “Justin we moeten gaan.” “Wij zijn weg...” hij draaide zich om, maar draaide zich alweer snel terug. “En ik vertel je niet waar we heen gaan en je hoeft ons ook niet te achtervolgen.” Mijn gezicht drukte enkel verbazing uit. Verbaasd keek ik de jongens na en toen ze weg waren bleef ik naar de weg staren. Wat was dit nu weer?


Weeeer een stukje. Hopelijk vinden jullie het nog een beetje leuk ^^

Reageer (2)

  • Elysian

    Haha geweldig jou verhaal!! Verder

    1 decennium geleden
  • Monks

    Ze moet Justin gewoon de hele tijd vastbinden zodat hij niet weg kan en ook niets verkeerds kan doen ;-). Snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen