Foto bij 004

Charlotte Braun

Ik bekeek mezelf in de spiegel. Ik had mezelf verborgen in een pashokje, waar ik het ondergoed kon passen. Justin zat te wachten op een stoel, althans hij ging zitten toen ik de verschillende lingerie-setjes wilde passen. Ik knikte goedkeurend, draaide me om en sloeg direct een gil. “Wat ben jij nu weer aan het doen?” snauwde ik licht, terwijl ik mijn jas voor mijn lichaam hield. Justin, die met zijn hoofd boven het pashokje uitstak had een overduidelijke grijns op zijn gezicht. “Ik moet toch wel kijken ofdat het setje past, ik wil namelijk geen miskopen voor je doen.” Ik keek hem fronsend aan. “En hoelang sta je daar wel al niet dan?” “Oh nog niet zo lang. Rustig maar ik heb je niet naakt gezien.” “Ik hoop het voor je.” Justin merkte dat mijn stemming niet vrolijk was. “Wat zit je nu nog te kijken? Hup, ik wil je hoofd niet meer zien.” Hij stak zijn duim omhoog en zijn hoofd verdween weer. Ik zuchtte geïrriteerd. Ik kleedde me in een snel tempo weer om maar keek ondertussen wel, ofdat Justin's hoofd weer tevoorschijn kwam.

“Kom Bieber, we gaan.” Ik liep het pashokje uit en ik verwachtte dat Justin me achter na liep. Dit deed hij ook. “Wat moet ik nu allemaal voor je kopen?” Ik hield mijn hand omhoog, waar ik de setjes mee vast hield. Ondertussen, op weg naar de betaalkassa, pakte ik nog wat setjes mee. “Deze moet je kopen.” Ik stopte met lopen, draaide me om en volgde Justin’s vinger. Hij wees naar een zwart sexy lingerie setje met kant. “Uh, nee meneer dacht het niet.” “Waarom niet? Dit zou je echt sexy staan.” Ik trok mijn wenkbrauwen op. “Je hebt een mooi lichaam.” “Iehl.” Sprak ik uit en ik besloot zijn woorden maar te negeren. Ik was zijn seksspeeltje niet. En dat zou ik ook absoluut niet willen worden. Justin betaalde mijn aankopen en we wilde de Hunkermöller net verlaten totdat Justin me tegen hield. “We hebben een probleempje.” Mompelde hij.

Reageer (2)

  • Elysian

    Weer een verhaal van jou jippiee!!! Snel nieuw hoofdstuk

    1 decennium geleden
  • Monks

    JE KAN NU NIET HIER ZOMAAR GAAN STOPPEN! DUS SNEL VERDER JIJ!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen