Foto bij Ziua || O14

WHUT?! Bijna zestig abo's in veertien hoofdstukken?!
God, I love you guys <3
Jullie zijn echt geweldig en jullie reacties maken me altijd gelukkig. Dank jullie wel voor alles, echt alles wat jullie voor me doen!

En trouwens, ik weet niet hoe trots Boobear op me zou zijn, gezien mijn voetbal-avontuur gisteren.
Ik heb twee keer een voorzetje gegeven en een keer gescoord. Maar dat scoren was aan de verkeerde kant en toen heb ik de bal richting het gevoelige plekje van onze keeper geschoten. Oops...
Laten we dan het resultaat maar in het midden houden ^^

EDIT: Ik dacht dat ik dit vanmiddag al had geactiveerd omdat ik meestal meteen activeer wat ik schrijf, maar ik was het dus blijkbaar vergeten. En ik me maar afvragen of ik nu echt iets heel slechts had geschreven omdat ik maar geen reacties kreeg. Mijn blonde momentje van de dag.

Ps. Zullen we toch al snel een Q&A doen, desondanks jullie nog steeds niet iedereen kennen? Als er animo is, zal kunnen jullie tot 6 juni vragen insturen!
Je mag ze dan gewoon hierbeneden stellen, ik zal elke dag een linkje plaatsen naar dit hoofdstuk ^^
Je mag alles aan iedereen vragen!
En dan heb ik nu echt genoeg gekletst ^^

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • KellyHoranXx

    Aan jou:
    1.Hoe ben je op de titel van dit verhaal gekomen??? Nu wil ik het weten ook!
    2.Zullen wij volgend jaar met Lou op cruise gaan? En met Niall!!!
    3.Can I give you a hug because you and your story are amazing?

    Aan Louis?
    1.Can I give you a hug too? Because you're amazing!
    2.Mag ik volgend jaar met Sabine en jou op cruise??

    Aan Eleanor:
    1.Vind je Louis leuk? (ik weet eigenlijk het antwoord al, maar verder kan ik echt niks bedenken om te vragen XD )

    Aan Stan:
    1.Waarom flirt je met zoveel meisjes?

    Oké, nu stop ik maar, want mijn vragen worden met de seconde slechter geloof ik... ik ben echt waardeloos in vragen bedenken voor een Q&A!!!

    O wacht, ik weet er nog 1 voor jou:
    1.Zullen we alsnog het Zoyn en Doby/Dobey verhaal gaan schrijven?? XD (jawel, ik ben het niet vergeten, hoewel het al een maand geleden is dat we elkaar hebben gesproken daarover in de Mac XD.)]
    2.Heb je de foto van het excentrieke behang nog?
    3.Mijn ouders willen een nieuwe stoel kopen! Ik wilde voorstellen om een Sienna Parson te kopen, maar dat leek me toch een beetje raar... XD

    Nou, dat was dan weer mijn geweldige bijdrage!

    1 decennium geleden
  • Amazinpayne

    Aan jou
    1. Lievelings band anders dan One Direction?
    2. Lievelings zanger/zangeres?
    3. Lievelings seizoen?
    4. Wat is je slechtste gewoonte?

    1 decennium geleden
  • limerence

    Aan jou:
    -Wie vind je het leukst van 1D?

    -Er bestaat toch geen echt eiland die Ziua heet?

    -Ben je wel eens op een cruise geweest?

    -heb je 1D in het echt gezien en misschien zelfs gemeet?

    Aan Louis:
    -Oké, first things first: je hebt een sexy kontje.

    -Waarom denk je dat je Eleanor gaat kwetsen als je iets met haar begint?

    -Waar kijk je het meest naar uit op deze cruise?

    -Ik wil een kusje!

    Aan Stan:
    -Ik wil ook lief zijn tegen Louis' beste vriend dus: jij hebt ook een sexy kontje (niet zo sexy als die van Louis maar het is tenminste iets ^.^)

    -Vind je Fay echt leuk-leuk, of wil je gewoon seks?

    -Je bent ge-wel-dig!

    -En grappig.

    -Ook van jou wil ik een kusje.

    Aan Daisy en Phoebe:

    -Wat vind je het leukst aan Louis als broer hebben?

    -Hebben jullie vaak ruzie met Louis?

    -Wie is er knapper van jullie twee ^^?

    -Van jullie wil ik een knuffel, puur omdat jullie Louis kennen hehe..

    DAT WAS HET!
    Ik hoop dat je mijn vragen een beetje leuk vind!

    1 decennium geleden
  • Azriel

    1. Wat is je favoriete nummer atm
    2. Heb je een crush op iemand
    3. Hou je ook zo van kaas
    4. Wat is je favoriete schoenenmerk

    1 decennium geleden
  • chanyeoI

    Okee, ik ben heel slecht in vragen aan personages dus jij wordt het eerste slachtoffer...
    - Wat is je favoriete boek? (Jup, I know, moeilijke vraag.)
    - Lievelingseten?
    - Favo song? (Van dit moment en all time favorite.)
    - Leukste app?
    - Wat is je favoriete door jou geschreven story?
    - Favoriete zanger(s)/zangeres(sen)/band/of iets anders in die richting?
    - Heb je nog een geweldige aanrader voor mij (in boeken)?
    - Hoe kom je in hemelsnaam aan genoeg tijd om zo vaak aan je stories te schrijven? (Niet dat je mij hoort klagen, maar ik heb zeof echt veel te weinig tijd.)

    Aan Louis:
    - Waarom ben je bang om Eleanor pijn te doen?
    - Mag ik stiekem met je mee op cruise?
    (Ik zei toch dat ik slecht ben in dit soort vragen bedenken...)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen