Foto bij Uitwisselingsprogramma. >1<

Je naam is Kimberley maar iedereen noemt je Kim. Je zit op een school in Nederland. Je hoort dat jullie met het 4de jaar naar Japan mogen als uitwisselingsstudenten. Je weet niet waarom maar je had altijd al interesse in Japan.
‘kom op anders missen we het vliegtuig nog’ roept je mentor. Je rent achter de rest aan. Als jullie eindelijk de gate hebben gevonden stappen jullie gelijk in. ‘hoelang gaat de reis duren?’ vraag je aan een van de stuwerdessen. ‘als alles mee zit 5 uur’ je knikt en gaat bij het raam zitten. ‘5 uur lang vermaken in een vliegtuig’ denk je. ‘heei kim’ hoor je naast je. Je kijkt naar de jongen en het meisje dat naast je komt zitten en lacht. ‘heei Daan en Emma’ jullie stijgen op en langzaam begin je te lachen. ‘heei vik’ zeg je en je draait je om in je stoel. ‘heb je je DS mee?’ vraag je. Viktoria kijkt op en houd haar DS omhoog. Je lacht en zet die van jou ook aan. ‘race?’ vraag je. Ze doet haar DS aan en zegt ‘ja, maar ik heb geoefend’ jullie blijven een paar minuten race en een paar andere spelletjes doen. Je kijkt op je horloge en ziet dat jullie nog 2 uur hebben. ‘nog 2 uur’ zeg je gapend. Je gaat goed zitten en doet je ogen dicht. Je bent best moe dus val je snel in slaap. ‘we zijn er over een half uur’ hoor je ergens in de verte. Je doet je ogen open en kijkt in Daan zijn gezicht. ‘goedemorgen’ zegt hij lachend. Je gaat goed zitten en zegt ‘dat was best lekker’ Emma en hij beginnen te lachen en je kijkt weer uit het raam. ‘oke iedereen luister even’ zegt je mentor. ‘we stappen zo meteen uit en iedereen blijft bij elkaar en let op jullie tassen’ je kijkt weer uit het raampje en ziet het vliegveld. Als jullie zijn geland en jullie koffers hebben wacht je bij je vrienden. ‘we gaan in groepen naar de plaats waar we moeten zijn’ zegt een van de mentoren. Je kijkt rond en praat met je vrienden. Je bent niet zo groot en ook gelukkig niet dik. Als je naast je vrienden staat zie je wel dat je kleiner bent dan de meeste. Je houdt van vechtsporten en niet zo heel erg van het girly gedoe. Je lacht als een van de meiden een leuke jongen langs ziet lopen. ‘kim, kom je?’ hoor je naast je. Je draait je om en loopt mee naar de auto. ‘hoe lang zou het rijden zijn?’ vraag je. De chauffeur kijkt in het spiegeltje en zegt ‘2 uur’ je mond valt open en hij zegt ‘ik ben tolk’ je lacht en jullie beginnen vragen te stellen over het land enz.

Reageer (1)

  • kimiii

    stoer :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen