Er zullen vanaf nu wat meet feel-good stukjes komen want ik wil niet dat dit verhaal helemaal drama wordt. Het mag van mij best wel een beetje feel-good worden.
Wat ik me trouwens nu pas bedenk. Jullie kennen allemaal de videoclip van You & I. Nou op die pier is ook de cover van de verfilming van het boek Never Let Me Go gemaakt. Van dat boek heb ik een passage als proloog gebruikt omdat het mijn absolute favoriet is.

En school was vandaag lief. Er zijn twee Natuurkunde klassen die beide vandaag een practicum hebben. Nou is natuurkunde het tweede uur en heb ik het eerste vrij. Maar die andere klas heeft dus het tweede uur practicum en wij het derde. Eerste twee uur vrij. Yeah!! Ontbijten met Yorkshire Tea!
Nog een LOL-referentie hier. Op één na favoriete film. Na Never Let Me Go, natuurlijk.

Trouwens nog bedankt voor de 7 reacties O.O! I LOVE YOU GUYS!!!
Lots Of Love.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • limerence

    Cuuttttieeeessssss!

    9 jaar geleden
  • AllDayDreams

    Love it! (H)
    Snel verder xx

    9 jaar geleden
  • SecretKey

    Snel verder!!! Het is echt leuk en ze Zijn echt cute :)
    Xxx

    9 jaar geleden
  • Louisgirl

    Love this chappie! It is SOOOO CUTE!!!!
    Snel verder alsjeblieft!!!
    XoXo

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen