Foto bij Chapter 9.

Love is forever.

We lopen naar binnen. 'Ga maar zitten' Ik ga weer aan tafel zitten. 'Waarom komen jullie niet zitten?' Edward en Emmett blijven beide achter me staan, en schudden hun hoofd. 'Alleen voor jou' Esmé legt een bord voor me neer, en een glas met iets roods erin. 'Wat is het?' Niemand zegt iets, ze staren me alleen maar aan. Ik pak een vork en mes, en begin in het vlees te snijden. 'Kom maar, dat doe ik wel' Alice loopt naar me toe, en neemt het van me over. Ik voel me net weer een klein kind waar alles voor in kleine stukjes gesneden moet worden voordat ik het op mag eten. Maar Alice snijdt verbazingwekkend snel. Binnen een aantal seconden is het allemaal in stukjes gesneden. Ze legt het bestek weer neer. 'Eet smakelijk' Terwijl ik het eerste stukje in mijn mond stop en erop begin te kauwen, hoor ik Emmett en Edward fluisteren. 'Ik denk dat ze echt een vampier is' Ik rol met mijn ogen. Waarom kunnen ze niet even stoppen met dat gedoe. 'En, hoe smaakt het?' Ik kijk even naar Esmé. 'Echt verrukkelijk. Dank u' Ze knikt dankbaar voor mijn compliment, en draait zich dan toe naar Carlisle. Beiden lopen weg, naar een andere kamer. Zodra ik klaar ben met het eten, pak ik het glas. 'Wat is dit rode spul?' Alice en Rosalie kijken elkaar een beetje verschrikt aan. 'Drink nou maar'fluistert Edward. Hij legt zijn hand op mijn schouder. Ik neem eerst een klein slokje, en drink dan het hele glas leeg. Dat was best wel lekker. 'Mag ik dan nu weten wat het was?' Esmé en Carlisle komen weer naar ons toegelopen. 'Het was bloed' Mijn ogen worden groter. 'Wat?!' Ik sta op, en zet verschrikt een stap naar achter. 'Maak je geen zorgen. Geen mensenbloed.' Ik haal opgelucht adem. 'Dierenbloed. En je vond het lekker he?' Ik knik vol schaamte. 'Geen zorgen. Wij vinden dat niet raar'. Carlisle loopt rustig op me af. 'Jij bent dus écht een vampier, meid' Ik schudt mijn hoofd. 'Kap eens met dat vampier gedoe!' Ik duw hem aan de kant, en ren hun huis uit. 'Jacob?'gil ik zo hard mogelijk. Ik loop de bossen wat door terwijl ik zijn naam steeds schreeuw. Ik ben die vampiers zat.

Reageer (1)

  • carminia

    Wat zou ze doen als ze er achter komt wat Jacob is?? Kijk er nu al naar uit.
    Snel verder.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen