Foto bij 002

Charlotte Braun

“Opstaan Bieber, en wel nu!” schreeuwde ik hard in zijn oor. Hij schrok wakker en zijn blik keek me dodelijk aan. “Wat?” snauwde hij in mijn gezicht. “Jij komt nu met mij mee.” Maakte ik hem duidelijk en trok het deken van zijn blote bovenlichaam af. Hij kreeg een rilling. “Laat me met rust, wil je.” Ik schudde mijn hoofd en trok de gordijnen open. “Alsjeblieft zeg, rot op.” “Och och, heeft meneer Bieber een katertje?” Hij reageerde niet en liet zijn gezicht in het kussen vallen. Ik klom op zijn bed. “Luister Biebertje, het maakt me niet uit dat het half 9 in de morgen is. Jij komt nu dat bed uit, gaat je douchen, kleed je aan en gaat dan met mij mee. Begrepen?” “Waarom zou ik.” “Omdat jij meneertje iets goed te maken heb.” “Ik heb helemaal niets goed te maken.” “Oh nee? Luister is is ik mijn broer beloofd om op jou te letten. Alleen jij verpest alles dus ik zou maar opletten, want een belletje en je hebt hele grote problemen.” Hij hief zijn schouders op. Ik sloeg zacht op zijn hoofd en liep naar de deur. “Ik zie je om 9 uur beneden, ofdat je dat nu wil of niet. En oh ja doe iets aan die stomme alcohol lucht van je.” Chagerijnig smeet ik de deur van zijn slaapkamer dicht.

Ik had het nu al helemaal gehad met die jongen, en ook met die stomme vriend van hem. Ik zuchtte opnieuw hard toen ik zag dat het 9 uur geweest was. “Oké, nu heb je een probleem.” Mompelde ik. Ik liep naar de badkamer vulde een emmer water, liep naar Justins kamer en smeet het ijskoude water over hem heen. Hij sprong op en begon te schelden. “NU KOMEN!” riep ik en verliet de kamer voor de 2e keer. Niet lang daarna stond meneer voor me met een ontzettend vermoeiend hoofd. Hij leek net een zwerver, maar dat was zijn probleem. “Moest je maar niet om 5 uur vanmorgen thuis komen, he.” Grijnsde ik. Hij sprak me met een vervelend stemmetje na. Ik keek hem fronsend aan. "Jij bent echt niet grappig, wist je dat." "Grappiger als jou." gaapte hij. Ik schudde mijn hoofd en pakte de sleutels van mijn auto. Justin achtervolgde me zwijgend.

~~~
Ik heb een hele tijd al geen story geschreven en ben nu dus een beetje aan het uitproberen.
Hopelijk vinden jullie het leuk, en zo niet wil ik het graag horen! xxx

Reageer (2)

  • Jerauhl

    love it

    9 jaar geleden
  • Monks

    Snel verder plzZzzzzzzzz (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen