Foto bij Het leger met school. (11)

‘we moeten gaan Sara’ zegt rabbit zacht. Je knikt en als ze weg loopt pak je de dogtag die je van haswell hebt gekregen. Je kijkt er naar en legt hem op bed neer. Je kijkt er nog en keer naar en loopt naar de bus. Je kijkt nog een keer naar de slaapzalen. Je voelt aan je nek en voelt het verband. Je zucht en er glijdt een traan naar beneden. Je slikt voor je naar binnen gaat en kijkt nog een keer. Je stapt naar binnen en de bus begint met rijden. Je gaat zitten en kijkt naar buiten. ‘gaat het wel wolf?’ vraagt dog. Je kijkt haar aan en knikt. ‘ja hoor’ ze veegt de traan van je wang en zegt ‘hij komt nog wel’ je slikt en zegt ‘nee, dat doet hij niet. Ik heb hem verraden.’ De bus remt af en de deur gaat open. Je kijkt op en ziet haswell staan. ‘jullie dachten toch niet dat jullie weg mochten voor ik mijn team heb gezien’ zegt hij lachend. De meeste rennen naar hem toe en hij loopt naar buiten. Je loopt achter ze aan maar blijft voor de bus staan. Als iedereen afscheid heeft genomen wil je weer in de bus stappen. ‘wolf’ zegt hij. Je draait je om. ‘je vergeet wat’ zegt hij. Hij gooit de ketting naar je toe. Je vangt hem en draait je weer om. ‘je vergeet nog iets’ zegt hij zacht. Je draait je om en hij geeft je een kus op de mond. ‘maar ik heb je verraden’ zeg je verward. Hij lacht even en zegt ‘weet ik maar je rende achter me aan en je team heeft me er van overtuigd dat het de enige manier was’ je lacht even en hij knuffelt je. ‘ik hou van je’ zegt hij zacht. Je zegt het zelfde en hij stopt een briefje in je zak. ‘als er ooit iets is bel me, ik zie je binnen kort’ zegt hij zacht. Je knikt en hij geeft je nog een kus. Dat weekend komt hij naar je toe en zo komt alles goed. Op school hebben ze in gesteld voor iedereen die geen respect heeft voor de leraren gaat naar het leger voor 2 maanden. Jij gaat er ook werken en later krijgen jij en Aaron 2 kinderen.

Reageer (1)

  • kimiii

    wat een mooi einde aaron haswell is echt cute :D :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen