Je doet de deur open en ziet steven staan. Hij lacht gemeen en pakt je vast. Hij houdt een mes tegen je keel aan. Je voelt dat hij met zijn andere hand over je rug en buik gaat. ‘je bent afgevallen’ zegt hij. Je bijt op je tanden om niet nog erger in paniek te raken. ‘val aan’ roep je naar je team. Steven lacht en zegt ‘nee, dat doen ze niet omdat ik jou heb’ hij geeft je een lik over je gezicht en dan wordt het je veel. Je wilt je los trekken maar voelt het mes in je vlees snijden. ‘VAL HEM AAN!’ roep je kwaad. Iedereen laat zijn wapen zakken en rabbit rent naar buiten. Na een tijdje zie je haswell staan. Hij ziet dat je bloed maar doet niets. ‘laat haar los’ proberen een paar meiden. ‘nee, ze is van mij’ zegt hij. ‘je bent gek’ zeg je kalm. Je voelt je helemaal rustig. Je weet wat je moet doen. Het gaat niet leuk worden maar het moet. ‘weet je’ begin je. Je kijkt naar haswell en draait je om. ‘ik vind je eigenlijk best leuk als je zo bent’ zeg je verleidelijk tegen steven. ‘maar je vindt hem toch leuk?’ vraagt steven verbaast. ‘wie dat sulletje?’ vraag je arrogant. Hij knikt en je lacht even ‘ik vind alleen jou leuk’ zeg je. Je komt dichter naar hem toe en geeft hem een zoen. Je ziet dat haswell weg loopt. Je voelt dat hij het mes weg legt en jij pakt hem. ‘ik haat je’ zeg je op een zwoele toon. Je steekt het mes in zijn been en rent weg. ‘haswell wacht’ roep je. Je rent naar hem toe. Hij blijft lopen. ‘Wacht’ roep je nog een keer. Je voelt je licht in je hoofd en je valt neer. ‘shit, haswell’ mompel je.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen