Foto bij Het leger met school. (9)

‘oke het team van Eagle oftewel soldaat Haswell jullie zijn’ hoor je. Jullie stappen naar de hindernisbaan. ‘jullie moeten tegen de jongens groep van een andere school’ je knikt en haswell loopt snel naar jullie toe. ‘at hebben jullie gedaan?’ vraagt hij verschrikt. Je lacht en zegt ‘we zijn meisjes en we gaan ze laten zien dat wij mooi en stoer kunnen zijn’ je loopt naar de hindernisbaan en een van de jongens die daar staat zegt ‘moet je dat zien het zijn modepopjes, die kunnen we makkelijk aan’ je draait je naar je team om en lacht. Jullie hadden je opgemaakt en in leuke kleren gestoken. ‘iedereen klaar staan’ roept de commandant. Jullie gaan klaar staan en als het start schot gaat rennen jullie naar de eerste hindernisbaan. ‘tempo!’ roep je. Het gaat gelijk op merk je al snel. Je zorgt er voor dat er niemand achter loopt bij jullie en bij hun is het hetzelfde. Je let niet op steven maar dan hoor je hem. ‘heei lekker ding. Je moet oppassen voor enge mannen’ zegt hij. Je versteent en het team ziet het. ‘shit’ roept dog. ‘wolf kom nou’ roept ze. Je zakt door je knieën en hoort niets meer. ‘iedereen ren door’ roept ze. Ze rent naar je toe en gaat naast je zitten. ‘kom mee’ zegt ze zacht. Je laat haar je helpen en langzaam ren je met haar mee. Jullie komen als laatste aan en de andere groep wint. ‘oke dames goed gedaan. Het volgende onderdeel winnen we’ zegt haswell. Je loopt snel langs hem maar hij loopt achter je aan. ‘wacht even wolf’ zegt hij. Hij pakt je arm vast en loopt van de andere weg. ‘laat hem. Het gaat niet om hem’ zegt hij. Je knikt en wil weer weglopen. ‘het is moeilijk ik weet het’ zegt haswell. Je stopt en kijkt hem aan. ‘ik weet het je vind hem eng en dat heb ik ook gehad’ zegt hij. ‘hij heet snake en je weet vast wel waarom’ zegt hij. Hij gaat zitten en je loopt naar hem toe. ‘hij had me bijna vermoordt omdat ik de jongste ben’ hij zucht en kijkt je doordringend aan. Je stapt iets naar hem toe en geeft hem een kus op zijn voorhoofd en loopt terug. Je laat hem verbaast achter. ‘we gaan’ zeg je tegen de ander. Ze knikken en jullie lopen naar de schietbaan. Je gaat goed staan en kijkt naar steven. Hij lacht naar je en zwaait. Je negeert hem en wacht tot je mag schieten. Ook dit gaat gelijk op. Jullie staan nog achter. Er moeten nog 3 onderdelen. Eerste de vragen. Jullie winnen er met 1 punt verschil. Jullie staan nu gelijk. Nog 2 opdrachten. 1 is vechten. Er mogen maar 2 uit elke groep vechten. ‘wie wil er vechten?’ vraag je. Elles steekt haar hand op en zegt ‘ik denk dat wij het moeten doen’ je knikt en vraagt of iemand het niet wil. Niemand reageert. Jullie en de andere groep winnen allebij. Nog 1 onderdeel. Jullie moeten zo snel en veilig mogelijk iemand uit een gijzeling halen. Jullie moeten na de andere groep. Je ziet dat ze het snel en handig doen. Je gaat zitten en voelt dan 2 handen op je schouder. Je kijkt om en haswell knielt achter je. heei leider’ zegt hij zacht. Je kijkt je team rond en zegt ‘ze zijn moe’ hij knikt en zegt ‘ja, maar ze willen nog wel’ je knikt en staat op. ‘wacht’ zegt hij. Je draait je om en hij buigt voorover. Je voelt dat hij je een kus op je voorhoofd geeft en zegt ‘je doet het goed’ je bloost en loopt weg. ‘kom op dames we gaan ze in maken’ ze juichen allemaal en gaan staan. ‘op drie gaan we naar binnen oke?’ ze knikken en je roept 3.

Reageer (1)

  • kimiii

    jej een gijzeling :D stoer (A)

    sowiesi i love dit verhaal :D :D :D:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen