Foto bij Het leger met school. (8)

(het heeft niets met dit hoofdstuk te maken maar ik vind het een geweldig plaatje :P

De dag erna.
Je draait je om en ziet dat iedereen al opgestaan is. Je ziet er niet naar uit om iets te doen omdat je steven weer tegen komt. Je duwt je langzaam op en gaat op je knieën zitten. Je zucht en wrijft over je neusbrug. ‘goedemorgen’ hoor, je achter je. Je draait je een stukje om en ziet haswell in de deur opening staan. Je stapt uit bed en loopt langs hem. Je maakt je klaar om te gaan en hij houd je even tegen voor je naar buiten loopt. ‘rustig maar wolf. Je bent niet alleen’ je kijkt hem even aan en dan doe je de deur open. Je ziet je team helemaal klaar staan en je haalt even diep adem. ‘oke dames’ zeg je met een luide stem. ‘wat gaan wij vandaag doen!?’ roep je. ‘winnen!!’ roept de rest. ‘WAT GAAN WIJ VANDAAG DOEN?!’ roep je nog een keer. ‘WINNEN’ roepen de meiden weer. Je loopt naar ze toe en houd je hand in het midden. Iedereen legt zijn hand op die van jou en je zegt zacht ‘bedankt iedereen. En we gaan winnen’ iedereen lacht en knikt en jullie roepen nog een keer ‘we gaan winnen’ voor dat jullie weg lopen. De groep rent weg en jij loopt rustig met haswell naar de hindernisbaan waar de wedstrijd begint. ‘jij leidt de groep, oke?’ vraagt hij. Je knikt. ‘je gaat het goed doen, de groep vertrouwt je’ je knikt en zucht. ‘het gaat daar niet om, hé?’ vraagt hij. Je wilt door lopen maar hij houd je arm vast en kijkt je in je ogen. ‘nee, ik ben bang’ zeg je zacht. Hij glimlacht naar je en zegt ‘dat hoeft niet. Ik ben bij je en je hebt je team’ je zucht en zegt ‘ja, dat weet ik’ je lacht nu naar hem en zegt ‘ik ga maar eens naar mijn team’ hij lacht en knikt. Je rent naar de groep toe en ziet de rest van de 4de klassers staan. Je lacht en doet je kleren goed. ‘heei’ roep je naar een van de andere groepen. Ze begroeten je en je verzamelt je team. ‘oke vandaag gaan wij eens laten zien wat wij kunnen. We gaan vooral de jongens eens laten zien wat we kunnen oke?’ de meeste knikken en je doet je ogen dicht. ‘ik hoop dat het goed gaat’ zeg je zacht. De meeste beginnen te lachen en Georgina zegt ‘natuurlijk wel WIJ ZIJN DE BESTE’ je begint ook te lachen en zegt ‘ik weet iets leuks volg mij’ jullie rennen snel naar de slaapzalen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen