Na een lange tijd weer eens een update :P

“WOEF WOEF!” ik werd wakker geblaft door mijn hond, toch wel een goede wekker zeg ik maar. Ik gaf Golden een aai over haar hoofdje “Dankje meisje” zij ik met een glimlach en stapte uit bed, en direct naar de badkamer, even mijn make-up op doen en mijn haar doen en dan kleren uitzoeken.
Ik pakte mijn telefoon en zag dat ik een smsje van Evi heb gekregen.
Yo yo yo guuuurl!! Ik heb er zo zin in WHOHOOOOOOOO RENNIEEEE<3
Xxx Eevskeeeeeeeeeee :’D

Ik lachte, “Gek kind haha”
Ellooo Eev, doe chill joh haha straks ga je kwijlen als je hem ontmoet :’P
Ik ga alvast richting hun dorm, jij komt toch van de andere kant, anders is het om voor je.
Totzoooo xxxx


Ik liep richting hun dorm op mijn gemakje en zag nog een bekend gezicht voor me uit lopen richting mij. T-t-tao?! Alleen hij keek niet echt bepaald vrolijk.. zal het met dat gedoe met Kris te maken hebben?
Ik liep naar hem toe, “Anyeonghaseo, gwenchana?” (hallo alles goed), hij keek op en glimlacht naar me en knikte, ik keek in zijn ogen en zag wel dergelijks dat er iets mis was. “Ik denk het niet.. je ogen zijn helemaal rood” zij ik, zijn glimlach verdween en hij zette een stap achteruit en liep weg. Ik pakte zijn arm vast “Hey het is goed, het is normaal ik snap het wel, tell me what happened” hij keek me weer aan, het bleek dat hij mij vertrouwde en vertelde het hele verhaal, en zoals gedacht over Kris. “Ai… ik wist wel wat over Kris en EXO, exotic hier trouwens maar dat het zoveel impact op jouw had, ik hoop dat alles allemaal goed komt enzo, en ik wens jou en de rest al de sterkte” zij ik en gaf hem een knuffel, “Dankje, en echt waar een exotic? Ik wist niet dat er ook normale fans tussen zaten” hij glimlachte weer. “Ik wil gewoon respect tonen, ik ben geen sasaeng fan of een fan die helemaal hyped word als ze hun idolen zien” zij ik, hij gaf me nogmaals een knuffel. “Echt je bent geweldig, heb je een vriend? Nja maakt niet uit, diegene zou heel blij moeten zijn met jou als vriendin dan” ik bedankte hem en glimlachte. “Ik heb trouwens een afspraak dus ik moet gaan Tao, het was enorm leuk je te ontmoeten!” zij ik, “Selfie?” vroeg hij, ik lachte en knikte en pakte mijn telefoon en hij maakte de foto, “Gomowo oppa” zij ik en boog 90 graden, “No problem” zij hij en liep weg.
Nu ik nog richting NU’EST dorm lopen.
Eenmaal daar zag ik Evi al zitten op het randje van de stoep “What took u so long guurl?” zij ze hyperactief, “Tao kwam ik tegen sorry” ik liet de selca zien die ik met Tao eerder had gemaakt.
“OMO! IK BEN JALOERS TAO JINJA TAO OMOOO!! EN HOE KRIJG JE HET VOOR ELKAAR ALTIJD ZO CHILL ALSNOG TE ZIJN!” ik lachte “Je weet ik sta wel van binnen te stuiteren maar ik laat het nooit zien he, maar uhm zullen we aanbellen?” ze knikte en we liepen naar de bel toe met microfoontje. “Hallo huize NU’EST!!” “Oh Anyeong Aron! Ik ben het Eunji!” zij ik, “Ah ok ik kom zo even naar beneden tot zo!” zij hij, ik glimlachte. Aron deed de deur open en Evi viel zowat al haast om, “She allright?” ik knikte “Alleen beetje happy” en we liepen met hem naar boven, hij maakte de deur open en er kwam direct een stuiterende hond op ons af “Heeey mel! Hoe is het jongen!” en gaf hem een knuffel. “Kom verder” zij Aron, ik deed netjes zoals overal mijn schoenen uit en liep verder naar binnen, de eerste die ik tegen kwam was Baekho die languit op de bank lag, “Yah luilak sta op en begroet de meiden eens” zij Aron die Baekho bij zijn arm omhoog hielp. Baekho liep onze kant op en boog 90 graden, “Anyeonghaseo Baekho imnida!” zij hij met een big smile, hij ziet er altijd zo vrolijk uit haha. “Anyeonghaseo, Eunji/Evi imnida” zijden we tegelijk, ik keek haar aan en we lachten gelijk. Baekho keek ons vragend aan, “de andere zijn trouwens rond aan het fietsen, ze kunnen elk moment terug komen” zij Aron en bood ons aan om rond te kijken in de dorm. “Baekho zijn kamer is uhm ik denk niet dat dat goed is om daar naar toe te gaan sinds hij overal een rommel van maakt en Minhyun het opruimt” zij Aron, ik lachte “Haha ik heb hetzelfde probleem, ik ben ook slonzig en maak overal een troep” zij ik, “Heuy high five!” zij Baekho die zijn hand omhoog hield, ik highfivede hem, en keek naar Evi die helemaal stil stond om een Chucky pop, “Ja dat is van Ren ja” zij Baekho, “KYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IT IS SO CUTEE!” zij ze en stuiterde alle kanten op, met Mel achter haar aan. De deur ging open “Zijn we weer!” riep Jonghyun. “Ah Anyeongha-“ zij ik tot Evi er tussen kwam “REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!” riep ze en gaf hem direct een knuffel, ik zuchte en pakte haar bij haar kraag en sleurde haar naar achter. “Mianhaeyo Ren, ze vind je helemaal geweldig” zij ik en keek haar streng aan, en ze trok een pruil lipje. Minhyun kwam direct naar mij toe en stak zijn hand uit, “Anyeonghaseo! Ik heb al wat gehoord van Aron, Eunji?” ik keek Aron aan, en hij lachte “Muhahahaha” hmm hij heeft blijkbaar echt veel gezecht over me zo te merken… “Tnx aron..” ik keek hem met ene deathlook aan, en hij schuilde achter Baekho. Ren en JR stelde zichzelf ook voor. “Zullen we lekker een horror film kijken?” stelde JR voor, “Is goed! Ik wil I Will Follow You Into The Dark” zij ik met een glimlach. “De wh-what? NIET DIE DIE IS ENG!” zij Evi, “Dan hang je bij Rennie toch? En ik vind het ook niks horror maar toch vind ik het leuk” zij ik met een glimlach.
Net eenmaal dat we de film aan het kijken waren en het spooky werd hoorde we een flinke klap en geschreeuw “AAAARGH!”

Reageer (1)

  • Cypher

    Woohoeee snel door xd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen